Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
@iceman_ twój post wreszcie uświadomił mnie dlaczego kierowcy bmw hejtują japończyki wy po prostu nie potraficie posługiwać sie wysokoobrotowymi silnikami xD
Zamknij się. Do tego czasu była fajna wymiana zdań, ale nie. Jakaś bengalska ciota musi zacząć na drugiego wjeżdżać, bo mu brak inny argumentów. Spierdalaj.
Pisze się "zresztą" ....pogódź się z tym.
Poza tym Ty tu piszesz o jakiś 100 km, 160 km....no proszę Cię. Z czym do ludzi.
To sa przyklady 100km z litra, skoro "prosisz mnie" widzac 160km to pewnie nie jezdziles niczym z taka moca przy takiej masie.
jak widać chyba tobie brakuje argumentów bo ty sie ciskasz jak angry german kid wcześniej pisałem o 411 koniach z 2 litrowego silnika w fabrycznym Mitsubishi a ty wyjechałeś z audi 1000hp po bardzo ostrym tuningu weź dzieciaku idź już lepiej spać dobranocka dawno sie skończyła
Zamknij się. Do tego czasu była fajna wymiana zdań, ale nie. Jakaś bengalska ciota musi zacząć na drugiego wjeżdżać, bo mu brak inny argumentów. Spierdalaj.
a sorry sprostowałeś tamto ale wciąż ja bronie swojego a ty swojego z tym że ja nie ubliżam i nie używam wulgaryzmów
Ale...jak już wspomniałem jeździłem kiedyś Lanosem. Kiedyś spotkałem w swojej okolicy mały zlot chłopaków od Daewoo.
Na jakimś ze spotkań koleś podjechał 173 konnym Civikiem. Lanos miał 120 parę koni 9dokładnie nie pamiętam)
Tu masz dwa filmiki, które zresztą sam nagrywałem:
Widać ledwo wygrał.
Także, Twoje liczby nie robią na mnie wrażenia.
Poza tym, miałem okazję pojechać parę razy najsłabszą wersją w215, więc mi nie sugeruj niebogatego życia w takie ekscesy.
[video] [/video]
Ale i tak będę twierdził że nie ma jak Japońce
jak widać chyba tobie brakuje argumentów bo ty sie ciskasz jak angry german kid wcześniej pisałem o 411 koniach z 2 litrowego silnika w fabrycznym Mitsubishi a ty wyjechałeś z audi 1000hp po bardzo ostrym tuningu weź dzieciaku idź już lepiej spać dobranocka dawno sie skończyła
a sorry sprostowałeś tamto ale wciąż ja bronie swojego a ty swojego z tym że ja nie ubliżam i nie używam wulgaryzmów
No może mnie trochę poniosło. Za tamto przeprosiłem, bo źle przeczytałem także....FO.
Dla mnie ubliżyłeś. Tak samo mógłbym napisać, że ludzie jeżdżący Japońcami wrzucają na BMW, bo nie mogą się pogodzić z tym, że po przejechaniu 500 km w Bawarze w ogóle tego nie odczujesz, a Wy wyjdziecie połamani. Czy ja coś wiem o japońcach? niewiele. Ty o Bawarze? Pewnie też niewiele. Do puenty? Byłbyś usatysfakcjonowany moją wypowiedzią?...Zakładam, że nie.
Coupe to jest dopiero auto. Kumpel kupił parę mc temu. Kurdupel nie jestem, wysoki też nie, ale się nie mieściłem na tyle. Waliłem głową w tylną szybę na dziurach
Reasumując...każde auto ma wady i zalety. A człowiek gusta i guściki.
Daswidania chłopaki, lecę w kimę.
No fakt nie jeździłem 160 konnym Civikiem.
Ale...jak już wspomniałem jeździłem kiedyś Lanosem. Kiedyś spotkałem w swojej okolicy mały zlot chłopaków od Daewoo.
Na jakimś ze spotkań koleś podjechał 173 konnym Civikiem. Lanos miał 120 parę koni 9dokładnie nie pamiętam)
Civic 6 generacja dzieli się na dwa typy, potocznie nazywany - angielka - mb6 (ten co pokazałeś) gdzie buda robiona jest na licencji rover-a 400 bodajże (nie jestem pewien dokladnie), drugim typem jest japończyk, nadwozia EK (nie wliczam EJ9 które jest europejskim wymysłem).
W angielce vti silnik montowany to b18c4, 169KM z 1.8l, jest to silnik który ma duży moment od dołu i jest przyjemny do jazdy po mieście, bardzo cywilny, seryjnie bardzo długa skrzynia.
W japońskim ale przeznaczonym na rynek europejski EK4 vti, montowane jest b16a2, 160KM z 1.6l, z dużo bardziej sportową charakterystyką, i wyczuwalnym momentem "zapięcia się" vteca.
Więc wynik wyscigu specjalnie mnie nie dziwi.
Ale rzecz w tym ze w tych silnikach drzemie ogromny potencjał!
EK9 seryjne na rynek japoński miało montowane B16B, gdzie japończycy wyciągneli z tego 190KM z 1.6l.
integra DC2 na rynek japoński miała B18C 200KM z 1.8l.
Niestety dla wielu osób japońskie auta nie są fajne, czemu ?
bo nie są niemieckie
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów