📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:34
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
blazejudo nie załamuj mi wyraźnie napisałem FABRYCZNIE 411 koni mam Ci poszukać ile tunerzy jeszcze wycisną?
blazejudo, w tej audicy akurat nie ma R4, tylko R5 wiem bo miałem kiedyś z tym doczynienia
Moja była coupeta, quattro 2.3 na mechanicznym wtrysku, 5V 20v 160KM w stocku, podciągnięte na 195KM, no i oczywiście zawiecha - 40 Szła suka nie miłosiernie, ale coś za coś: Spalanie, UWAGA, 30L/100km tyle jej potrzeba było, ale nie powiem wgniatała we fotel, i na każdym biegu odcinka musiała być Już jej nie ma ale zdjęcia mi jeszcze zostały
Tu niestety na zimówkach, na 17stkach OZeta szprychowych wyglądała pięknie
Moja była coupeta, quattro 2.3 na mechanicznym wtrysku, 5V 20v 160KM w stocku, podciągnięte na 195KM, no i oczywiście zawiecha - 40 Szła suka nie miłosiernie, ale coś za coś: Spalanie, UWAGA, 30L/100km tyle jej potrzeba było, ale nie powiem wgniatała we fotel, i na każdym biegu odcinka musiała być Już jej nie ma ale zdjęcia mi jeszcze zostały
Tu niestety na zimówkach, na 17stkach OZeta szprychowych wyglądała pięknie
na początku myślałem, że to będzie jakaś skośna popierdółka w fajnym aucie
a że nie wiem czy to żółtek bo mordy nie pokazał to nadal tak twierdze bo pewnie skośny siedział na miejscu pasażera
a że nie wiem czy to żółtek bo mordy nie pokazał to nadal tak twierdze bo pewnie skośny siedział na miejscu pasażera
Ja aktualnie jeżdze eclipsem pierwszej generacji z właśnie dwu litrowym 4G63
a to tunerzy są w stanie zrobić z tego auta
a to tunerzy są w stanie zrobić z tego auta
Skazać na dożywotnie sprzątanie pobocza. Później przez takich pajaców jak im szczęście się skończy to cierpią inni. Bo się akurat przypadkiem wpakuje w inny samochód lub autobus szkolny. ONZ powinno założyć specjalne państwo, dla takich ludzi specjalnej troski. Gdzie będą mogli szaleć do woli i sami się powybijają. Oczywiście warto tam zamontować kamery byśmy dla naszej uciechy mogli podziwiać kwintesencje debilizmu.
japonskie silniki sa genialne! BMW ma strasznie nie dopracowany uklad kierowniczy i zawieszenie.. do tego rozklad mas jest tragiczny (z wyjatkiem M3 E46, gdzie jest idealny!). sam mam 200SXa S14 420KM i 560Nm. lekka aluminiowa 2 litrowka, daje niesamowite mozliwosci
@blazejudo
Honda - 100 koni z litra pojemnosci bez turbo. Ktora szwabska firma moze sie tym poszczycic? Zadna. Europejska z reszta tez. I tak, te silniki jezdza po 15 lat (chocby wziac pod lupe b16a2 160KM z Civica V gen) przejezdzaja spokojnie 300 tys kilometrow bez wiekszych napraw. Do tego b18c, k20a - 100 koni z litra a jezdza dalej i maja sie dobrze.
Sam mam od 2 lat Civica z d16z6 kupiony z modami, kolo 165 koni mial, teraz nie wiem bo szkoda na hamownie jechac - jedyne co kupilem przez ten czas to przeguby, po kupnie zalozylem ostry walek i kolektor 4-2-1 zeby z dolu sie lepiej zbieral. Cos czuje, ze bez wiekszych wydatkow jeszcze tym pojezdze.
Japonce maja lepsze silniki, pogodz sie z tym.
Honda - 100 koni z litra pojemnosci bez turbo. Ktora szwabska firma moze sie tym poszczycic? Zadna. Europejska z reszta tez. I tak, te silniki jezdza po 15 lat (chocby wziac pod lupe b16a2 160KM z Civica V gen) przejezdzaja spokojnie 300 tys kilometrow bez wiekszych napraw. Do tego b18c, k20a - 100 koni z litra a jezdza dalej i maja sie dobrze.
Sam mam od 2 lat Civica z d16z6 kupiony z modami, kolo 165 koni mial, teraz nie wiem bo szkoda na hamownie jechac - jedyne co kupilem przez ten czas to przeguby, po kupnie zalozylem ostry walek i kolektor 4-2-1 zeby z dolu sie lepiej zbieral. Cos czuje, ze bez wiekszych wydatkow jeszcze tym pojezdze.
Japonce maja lepsze silniki, pogodz sie z tym.
Philipek, co do możliwości SR20DET, jak najbardziej się zgodzę. Miałem dwie P10 GT ze zwykłym DE, i jedną z DET, właśnie z s14stki. Ale moc o której ty piszesz, podchodzi pod stage 3. chyba nie muszę pisac ile coś takiego kosztuje. Albo twój stary ma kilka stacji benzynowych, albo coś nam tu ściemniasz.
@up na temat hondy:
ej honda jest spoko, na tor czy coś w tym stylu, ale na codzień i pałowania na mieście strasznie niewygodna, bo trzeba czekać sto lat żeby się toto wkręciło, a i tak nie idzie jakoś oszałamiająco, bo moment maluśki
więc imo jeśli chodzi o frajdę z jazdy po ulicach to tylko bmw
ej honda jest spoko, na tor czy coś w tym stylu, ale na codzień i pałowania na mieście strasznie niewygodna, bo trzeba czekać sto lat żeby się toto wkręciło, a i tak nie idzie jakoś oszałamiająco, bo moment maluśki
więc imo jeśli chodzi o frajdę z jazdy po ulicach to tylko bmw
@iceman_ twój post wreszcie uświadomił mnie dlaczego kierowcy bmw hejtują japończyki wy po prostu nie potraficie posługiwać sie wysokoobrotowymi silnikami xD
@iceman
Nawet po miescie nie ma problemu. A jak Ci za malo to zakladasz 4-2-1, owijasz bandazem, lekkie strojenie i juz masz lepiej zbierajaca sie z dolu
Nawet po miescie nie ma problemu. A jak Ci za malo to zakladasz 4-2-1, owijasz bandazem, lekkie strojenie i juz masz lepiej zbierajaca sie z dolu
Philipek napisał/a:
japonskie silniki sa genialne! BMW ma strasznie nie dopracowany uklad kierowniczy i zawieszenie.. do tego rozklad mas jest tragiczny (z wyjatkiem M3 E46, gdzie jest idealny!). sam mam 200SXa S14 420KM i 560Nm. lekka aluminiowa 2 litrowka, daje niesamowite mozliwosci
SR lekkim silnikiem? Buehehehehe, to zes dowalil. Aluminiowy to jest, ale lekki to niebardzo.
maxvolumePL - no to kupę frajdy musiałeś mieć z tym autkiem
Co do spalania....kiedyś znajomy się chwalił, że jak odebrał po dłuższym czasie VW Golfa V GTI od mechanika to pojechał na przejażdżkę. Średnie spalanie 45L / 100 km. Nie uwierzyłbym, ale auto na wyświetlaczu faktycznie pokazywało 45L Ja jako pierwsze auto miałem Lanosa i już ubolewałem jak mi zżerał 14 litrów, więc z tym akurat współczuję.
Pisze się "zresztą" ....pogódź się z tym.
Poza tym Ty tu piszesz o jakiś 100 km, 160 km....no proszę Cię. Z czym do ludzi.
Co do spalania....kiedyś znajomy się chwalił, że jak odebrał po dłuższym czasie VW Golfa V GTI od mechanika to pojechał na przejażdżkę. Średnie spalanie 45L / 100 km. Nie uwierzyłbym, ale auto na wyświetlaczu faktycznie pokazywało 45L Ja jako pierwsze auto miałem Lanosa i już ubolewałem jak mi zżerał 14 litrów, więc z tym akurat współczuję.
juki napisał/a:
@blazejudo
...Zadna. Europejska z reszta tez...
Japonce maja lepsze silniki, pogodz sie z tym.
Pisze się "zresztą" ....pogódź się z tym.
Poza tym Ty tu piszesz o jakiś 100 km, 160 km....no proszę Cię. Z czym do ludzi.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów