18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (3) Soft (2) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 19 minut temu
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 2024-11-02, 21:59
🔥 Uważaj, on ma nóż! - teraz popularne
Avatar
Marllix 2014-01-07, 12:18 6
Biura,powiadasz
Zgłoś
Avatar
jaroooslaw 2014-01-07, 13:10 1
Deck to pokład, desk to biurko, office to biuro =)
Zgłoś
Avatar
pavul0n 2014-01-07, 14:34 4
Marllix napisał/a:

Biura,powiadasz



W przenośni jak najbardziej. Piloci przychodzą "tam" do pracy, więc to jest ich biuro, i rzeczywiście jest to najlepsze biuro pod sloncem

Za 737NG musi być piwko
Zgłoś
Avatar
Plast80 2014-01-07, 19:33 7
Zazdroszczę że BongMan ma taką robotę...
Zgłoś
Avatar
Garrone 2014-01-08, 19:55
"W przenośni jak najbardziej. Piloci przychodzą "tam" do pracy, więc to jest ich biuro, i rzeczywiście jest to najlepsze biuro pod sloncem "

To może fabryki albo kopalni od razu? co za kretyńska przenośnia.
Zgłoś
Avatar
hudyziom666 2014-01-08, 19:58
UWAGA FAKE
To nie biuro, to samolot
Zgłoś
Avatar
Missiek1906 2014-01-08, 20:00 2
737 to chujnia. Lepszy jest a320/a321 ( tak, jestem ekspertem! ) ponieważ jest bardziej zautomatyzowany niż B738.

Zgłoś
Avatar
Loq14 2014-01-08, 20:06 3
Missiek1906 napisał/a:

737 to chujnia. Lepszy jest a320/a321 ( tak, jestem ekspertem! ) ponieważ jest bardziej zautomatyzowany niż B738.



A320/21 niech spierdala ze swoim fly-by-wire, latałem na tym gównie przez ponad 1.5 roku i poza A380 do arbuzów nie chciałbym wrócić. (Tak kurwa, latam)
Zgłoś
Avatar
trzeci41 2014-01-08, 20:09
Fajnie. Nie ma ktoś znajomości w lotnictwie? bo z chęcią bym zmienił pracę , a na studia ani do szkoły na pewno nigdzie już nie pójdę no chyba że od razu do szkoły lotnictwa . ale po gimnazjum raczej nie biorą? i to jest najgorsza opcja musisz zdać maturę po której i tak nie będę miał zielonego pojęcia o lataniu. się rozpisałem zaraz pewnie będzie burza hejtów na mnie peace .
Zgłoś
Avatar
rysiek0 2014-01-08, 20:10
gorzej jak do biura wpadnie ciapak i krzyknie alah akbar (nie wiem jak to się pisze i dobrze)
Zgłoś
Avatar
trzeci41 2014-01-08, 20:14 1
A jak już tak dodają filmiki to tutaj wydaje mi się najlepszy filmik z idealnie pasującym podkładem muzycznym
Zgłoś
Avatar
miczel1 2014-01-08, 20:21
trzeci41 aby być pilotem to trzeba miec naprawde worek pln euro i dolarów.A do obsługi naziemnej to chyba idzie sie za kare
Zgłoś
Avatar
Loq14 2014-01-08, 20:25 3
miczel1 napisał/a:

trzeci41 aby być pilotem to trzeba miec naprawde worek pln euro i dolarów.A do obsługi naziemnej to chyba idzie sie za kare



Jak nie jesteś debilem, to wystarczy 30k zł na nalot, a po dostaniu pracy zwraca się to bardzo szybko. Ja zaczynałem w "Luftwaffe", i tam do dzisiaj latam już ponad 6 lat, teraz na 747-8I i praktycznie co 3 miesiące mógłbym robić od zera do ATPL(A) prywatnie z zarobków.
Zgłoś
Avatar
miczel1 2014-01-08, 20:39 1
Loq14
30 tys?Zart
Przede wszystkim należy posiadać licencję PPL (nalot minimum 45 godzin)

Dodatkowo nalez ukończyć specjalistyczne kursy i zaliczyć materiał z:

MEP(A) – minimum 15 godzin nalotu i turbośmigłowe (szkolenie praktyczne 10 godzin)
CPL (jeżeli mamy 200h nalotu możemy myśleć o teorii do CPL albo ATPL(A) ze statusem frozen, a następnie po zdaniu teorii należy wylatać godziny do CPLa lub ATPLa
IMC
MEP(A) (minimum 15h nalotu) i turbośmigłowe (szkolenie praktyczne 10h)
ATPL(A) frozen ( ATPL można odmrozić po wylataniu 1500 h
IR
w razie potrzeby MCC
VFR Noc
ME (6h+1h na egzamin)
ME/IFR (3 h na symulatorze i 2 h na samolocie)
FR(symulator minimum 35h nastepnie 10 h samolotu)

Jednak aby pracować jako rejsowy pilot trzeba mieć minimum 500 godzin nalotu – „wylatanie” tego awionetką to koszt około 250 000 – 300 000 złotych a do tego musimy jeszcze zadbać o tak zwany Type Rating który kosztuje około 100 000 złotych.

Masz 30 lat i 6 latasz dla Lufy czyli zostałes pilotem rejsowym majac 24l?
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów