Malo sadystyczne ale jak na wtorek po dlugim weekendzie w sam raz.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 1:14
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 23:00
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Deck to pokład, desk to biurko, office to biuro =)
Marllix napisał/a:
Biura,powiadasz
W przenośni jak najbardziej. Piloci przychodzą "tam" do pracy, więc to jest ich biuro, i rzeczywiście jest to najlepsze biuro pod sloncem
Za 737NG musi być piwko
"W przenośni jak najbardziej. Piloci przychodzą "tam" do pracy, więc to jest ich biuro, i rzeczywiście jest to najlepsze biuro pod sloncem "
To może fabryki albo kopalni od razu? co za kretyńska przenośnia.
To może fabryki albo kopalni od razu? co za kretyńska przenośnia.
UWAGA FAKE
To nie biuro, to samolot
To nie biuro, to samolot
737 to chujnia. Lepszy jest a320/a321 ( tak, jestem ekspertem! ) ponieważ jest bardziej zautomatyzowany niż B738.
Missiek1906 napisał/a:
737 to chujnia. Lepszy jest a320/a321 ( tak, jestem ekspertem! ) ponieważ jest bardziej zautomatyzowany niż B738.
A320/21 niech spierdala ze swoim fly-by-wire, latałem na tym gównie przez ponad 1.5 roku i poza A380 do arbuzów nie chciałbym wrócić. (Tak kurwa, latam)
Fajnie. Nie ma ktoś znajomości w lotnictwie? bo z chęcią bym zmienił pracę , a na studia ani do szkoły na pewno nigdzie już nie pójdę no chyba że od razu do szkoły lotnictwa . ale po gimnazjum raczej nie biorą? i to jest najgorsza opcja musisz zdać maturę po której i tak nie będę miał zielonego pojęcia o lataniu. się rozpisałem zaraz pewnie będzie burza hejtów na mnie peace .
gorzej jak do biura wpadnie ciapak i krzyknie alah akbar (nie wiem jak to się pisze i dobrze)
A jak już tak dodają filmiki to tutaj wydaje mi się najlepszy filmik z idealnie pasującym podkładem muzycznym
trzeci41 aby być pilotem to trzeba miec naprawde worek pln euro i dolarów.A do obsługi naziemnej to chyba idzie sie za kare
miczel1 napisał/a:
trzeci41 aby być pilotem to trzeba miec naprawde worek pln euro i dolarów.A do obsługi naziemnej to chyba idzie sie za kare
Jak nie jesteś debilem, to wystarczy 30k zł na nalot, a po dostaniu pracy zwraca się to bardzo szybko. Ja zaczynałem w "Luftwaffe", i tam do dzisiaj latam już ponad 6 lat, teraz na 747-8I i praktycznie co 3 miesiące mógłbym robić od zera do ATPL(A) prywatnie z zarobków.
Loq14
30 tys?Zart
Przede wszystkim należy posiadać licencję PPL (nalot minimum 45 godzin)
Dodatkowo nalez ukończyć specjalistyczne kursy i zaliczyć materiał z:
MEP(A) – minimum 15 godzin nalotu i turbośmigłowe (szkolenie praktyczne 10 godzin)
CPL (jeżeli mamy 200h nalotu możemy myśleć o teorii do CPL albo ATPL(A) ze statusem frozen, a następnie po zdaniu teorii należy wylatać godziny do CPLa lub ATPLa
IMC
MEP(A) (minimum 15h nalotu) i turbośmigłowe (szkolenie praktyczne 10h)
ATPL(A) frozen ( ATPL można odmrozić po wylataniu 1500 h
IR
w razie potrzeby MCC
VFR Noc
ME (6h+1h na egzamin)
ME/IFR (3 h na symulatorze i 2 h na samolocie)
FR(symulator minimum 35h nastepnie 10 h samolotu)
Jednak aby pracować jako rejsowy pilot trzeba mieć minimum 500 godzin nalotu – „wylatanie” tego awionetką to koszt około 250 000 – 300 000 złotych a do tego musimy jeszcze zadbać o tak zwany Type Rating który kosztuje około 100 000 złotych.
Masz 30 lat i 6 latasz dla Lufy czyli zostałes pilotem rejsowym majac 24l?
30 tys?Zart
Przede wszystkim należy posiadać licencję PPL (nalot minimum 45 godzin)
Dodatkowo nalez ukończyć specjalistyczne kursy i zaliczyć materiał z:
MEP(A) – minimum 15 godzin nalotu i turbośmigłowe (szkolenie praktyczne 10 godzin)
CPL (jeżeli mamy 200h nalotu możemy myśleć o teorii do CPL albo ATPL(A) ze statusem frozen, a następnie po zdaniu teorii należy wylatać godziny do CPLa lub ATPLa
IMC
MEP(A) (minimum 15h nalotu) i turbośmigłowe (szkolenie praktyczne 10h)
ATPL(A) frozen ( ATPL można odmrozić po wylataniu 1500 h
IR
w razie potrzeby MCC
VFR Noc
ME (6h+1h na egzamin)
ME/IFR (3 h na symulatorze i 2 h na samolocie)
FR(symulator minimum 35h nastepnie 10 h samolotu)
Jednak aby pracować jako rejsowy pilot trzeba mieć minimum 500 godzin nalotu – „wylatanie” tego awionetką to koszt około 250 000 – 300 000 złotych a do tego musimy jeszcze zadbać o tak zwany Type Rating który kosztuje około 100 000 złotych.
Masz 30 lat i 6 latasz dla Lufy czyli zostałes pilotem rejsowym majac 24l?
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów