18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (5) Soft (5) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 14:02
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 4:40
🔥 Koniec jazdy - teraz popularne
Avatar
ibuprom 2013-05-19, 12:03 2
Sam pracowałem w podobnej infolinii. Niestety jest tak, że ta dziewczyna nic nie może zrobić nawet jeśli chce bo w przeciwnym wypadku straci pracę. Co do banku to prawda jest taka, że każda porządna firma powinna iść klientowi na rękę. Każdy ma prawo do błędu a jak chcemy być tacy proeuropejscy to niech taka firma klienta zabezpieczy przed ewentualną utratą pieniędzy. W praktyce 90% ludzi nawet jeśli siedzi w kraju nie pamięta tych wszystkich kodów i haseł. W mojej robocie mogłem zapytać klienta o jego dane osobowe, jeśli tylko podawał się za daną osobę to naprawdę łatwo było to wyczuć. Jeszcze co do pracowników takiej infolinii, to są ludzie którzy na godzinę obsługują co najmniej 10 klientów, w ciągu dnia daje to sporą liczbę. Niestety spora część dzwoniących jest bardzo nerwowa, rzucają chujami itp. i już po kilku dniach traci się i tak wątpliwą radość z pracy i zaangażowanie.
Zgłoś
Avatar
Ptoon 2013-05-19, 13:37
Z bankami jeszcze nie jest tak źle. Jak ktoś rozmawiał kiedykolwiek z Netią to mam materiał na 20 takich filmików. Albo Microsoft... gadał ktoś kiedyś z żywym człowiekiem na infoliniach Microsoftu?
Zgłoś
Avatar
korinogaro 2013-05-19, 13:49
@up, ja rozmawiałem jak ustalałem odesłanie Xboxa360 do Czech. Tyle że to dawno temu było...
Zgłoś
Avatar
KuroNoTenshi92 2013-05-19, 14:21
@chlop uderz głową w mur i wyjedź z tego kraju. Naprawdę miej szacunek do użytkowników i nie pierdol populizmów.

Twój sąsiad zna twoje dane osobowe i nawet zakosił Ci portfel.
Czytaj On ma dostęp do twoich szczegółowych danych głupi baranie i gdyby nie ten tele kod to na koncie miałbyś zieloną wyspę.

Po drugie jak ktoś jest debil i nie zna telekodu, pinu itp itp No to problem ma wyłącznie ze SWOJEJ GŁUPOTY.
Jak jest się debilem to się nie korzysta z usług, które go przerastają intelektualnie.

BTW wystarczy wcisnąć 0 i od razu łączy z konsultantem. Kurde, ale to wina Donalda, że Cejburakowski i taki użytkownik chlop nie potrafią myśleć.

Cejburakowski tak kocha hameryke a te wszystkie reklamy i naciąganie to się z hameryki wywodzi.
Cwaniak chciałby aby w PL było jak w hameryce a teraz co innego.
Zero szacunku dla gościa.
Zgłoś
Avatar
Mom and Death 2013-05-19, 14:25
kurwa co za debil jebany, dzwoni do banku, zachowuje się jak kutas przy dziewczynie która nic nie jest winna temu że typ nie ma przy sobie potrzebnych danych ani dostępu do internetu (chociaż gdziekolwiek by był zagranicą to by ten dostęp miał więc niech nie pierdoli). nie trawię tego ciecia. wygląda jak pingwin i zachowuje się jak by był przyjebany na głowę.
Zgłoś
Avatar
masturbator 2013-05-19, 14:44 1
Lubie tego gościa za poglądy i za to że twardo trzyma swoje zdanie, pokazuje jak wygląda to wszystko, system w naszym kraju, unia itd. Możecie mnie teraz wyzywać, ale ja bym chciał go za premiera.
Zgłoś
Avatar
kulwon przez f 2013-05-19, 15:05
ten "kolejny odcinek serii" byl dodany jakis rok temu, glupku
Zgłoś
Avatar
T0B1 2013-05-19, 15:50 2
KuroNoTenshi92 napisał/a:

(...)
Twój sąsiad zna twoje dane osobowe i nawet zakosił Ci portfel.
Czytaj On ma dostęp do twoich szczegółowych danych głupi baranie i gdyby nie ten tele kod to na koncie miałbyś zieloną wyspę.

Po drugie jak ktoś jest debil i nie zna telekodu, pinu itp itp No to problem ma wyłącznie ze SWOJEJ GŁUPOTY.
Jak jest się debilem to się nie korzysta z usług, które go przerastają intelektualnie.

BTW wystarczy wcisnąć 0 i od razu łączy z konsultantem. Kurde, ale to wina Donalda, że Cejburakowski i taki użytkownik chlop nie potrafią myśleć.

Cejburakowski tak kocha hameryke a te wszystkie reklamy i naciąganie to się z hameryki wywodzi.
Cwaniak chciałby aby w PL było jak w hameryce a teraz co innego.
Zero szacunku dla gościa.


1. A co jeśli telekodu nie znałem na pamięć i trzymałem go w portfelu? Tak wiem, moja wina bo powinienem te wszystkie kody znać na pamięć. Jak ktoś jest taką niezdarą, że daje sobie wszystko skraść - jego problem. Poza tym jest sporo sposobów na zablokowanie konta (można stawić się w banku osobiście, zadzwonić, wysłać e-mail - żaden z tych sposobów nie wymagał by pieprzonych telekodów bo bank może sobie zapisać jaki kto ma adres e-mail, numer telefonu).
2. Tak się składa, że te wszystkie usługi przygotowuje się właśnie dla debili. Inaczej nie miałoby to sensu skoro większość społeczeństwa jest głupia w tych sprawach.
3. Sorry, że nie jestem jasnowidzem i nie wiem o takich rzeczach. Te całe systemy są nastawione na to aby połączenie z konsultantem było ostatecznością bo przecież o wiele bardziej opłaca się tym instytucjom jak posłuchasz jakiejś reklamy. Nigdy natomiast nie spotkałem się z sytuacją, w której od razu powiedzieliby mi jak bezpośrednio połączyć się z konsultantem.
4. Wkurzają mnie ludzie, którzy są tak głupio ślepi, że widzą tylko w dwóch kolorach, tak i nie, prawdę i fałsz itd. na zasadzie przeciwieństw. Część rzeczy podoba mu się w USA a część nie. Dość często nawiązuje do tych Stanów Zjednoczonych z II wojny światowej kiedy można było zrobić ze swoim życiem co się chciało i żaden urzędas się w to nie wpieprzał.

Nie jestem fanem Cejrowskiego bo w wielu przypadkach to hipokryta i mamy dość odmienne zdanie, ale w tym przypadku dobrze mówi - nie da się wyeliminować czynnika ludzkiego żadnym telekodem.
Zgłoś
Avatar
S................z 2013-05-19, 16:26 1
Przyznaję mu rację, ale wcale nie musiał się wyżywać na biednej kobiecie z infolinii, która i tak siedzi tam za najniższą krajową...
Zgłoś
Avatar
ibuprom 2013-05-19, 16:38
@Super Ruchacz coś takiego jak najniższa krajowa w przypadku infolinii praktycznie nie istnieje, tam się robi prawie wyłącznie na zlecenie i studenckie ZUSy
Zgłoś
Avatar
B................L 2013-05-19, 16:42
Kurwa...ma cierpliwość
Zgłoś
Avatar
tranzystor 2013-05-19, 17:59
chlop napisał/a:

o @UP x3 macie sprane mózgi zasiedzieliście się na zielonej wyspie jak się obudzicie dajcie znać , bo kurwa w cywilizowanym świecie to Bank jest dla ciebie pomocą a nie ty jesteś kołem u wozu dla Banku no ale co TVN działa ........



No tak, Ty taki globtrotter i znawca bankowości. Bo w "cywilizowanym świecie" banki pomagają ludziom, rozdając kasę za darmochę i pożyczając bez procentu. Przecież z tego banki się nie utrzymują. Jesteś mistrzem ekonomii jak Lechu Wałęsa.
Zgłoś
Avatar
Vendal 2013-05-19, 18:52
zachowuje się trochę jak ciul...nie może normalnie z kobietą porozmawiać?
Zgłoś
Avatar
keira 2013-05-19, 19:09 1
Zgłoś
Avatar
KuroNoTenshi92 2013-05-19, 19:27
unimator napisał/a:


1. A co jeśli telekodu nie znałem na pamięć i trzymałem go w portfelu? Tak wiem, moja wina bo powinienem te wszystkie kody znać na pamięć. Jak ktoś jest taką niezdarą, że daje sobie wszystko skraść - jego problem. Poza tym jest sporo sposobów na zablokowanie konta (można stawić się w banku osobiście, zadzwonić, wysłać e-mail - żaden z tych sposobów nie wymagał by pieprzonych telekodów bo bank może sobie zapisać jaki kto ma adres e-mail, numer telefonu).
2. Tak się składa, że te wszystkie usługi przygotowuje się właśnie dla debili. Inaczej nie miałoby to sensu skoro większość społeczeństwa jest głupia w tych sprawach.
3. Sorry, że nie jestem jasnowidzem i nie wiem o takich rzeczach. Te całe systemy są nastawione na to aby połączenie z konsultantem było ostatecznością bo przecież o wiele bardziej opłaca się tym instytucjom jak posłuchasz jakiejś reklamy. Nigdy natomiast nie spotkałem się z sytuacją, w której od razu powiedzieliby mi jak bezpośrednio połączyć się z konsultantem.
4. Wkurzają mnie ludzie, którzy są tak głupio ślepi, że widzą tylko w dwóch kolorach, tak i nie, prawdę i fałsz itd. na zasadzie przeciwieństw. Część rzeczy podoba mu się w USA a część nie. Dość często nawiązuje do tych Stanów Zjednoczonych z II wojny światowej kiedy można było zrobić ze swoim życiem co się chciało i żaden urzędas się w to nie wpieprzał.

Nie jestem fanem Cejrowskiego bo w wielu przypadkach to hipokryta i mamy dość odmienne zdanie, ale w tym przypadku dobrze mówi - nie da się wyeliminować czynnika ludzkiego żadnym telekodem.



1. Jeżeli ktoś trzyma pin/telekod w portfelu to jest debilem do kwadratu. Matka natura ma na to swoje sposoby.
To tak jak mieć drzwi antywłamaniowe i przed nimi powiesić kluczyk.

2. Generalnie społeczeństwo jest głupie, ale w tym społeczeństwie istnieje grupa debili.
Głupiego można nauczyć obsługi piły mechanicznej zaś debil zrobi z niej użytek na swój sposób.

3. Co ma piernik do wiatraka?
Jak ktoś się pluje, że musi tego słuchać. No to Kuźwa po cholera zakładał konto? Zadzwonić to problem a założyć konto to już nie?
Mało w PL jest banków? Jak mu nie pasuje to niech zmieni a może niech mu to mama robi bo też za dużo pofatygowania się.

4. Pan Cejburakowski postrzega wszystko jako czarne lub białe.
Sam często w swoich wypowiedziach to stanowisko zaznacza, więc gadanie o głupio ślepych jest hipokryzją.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie