kotkotkot3 napisał/a:
Konsekwencja użytkowania statku powietrznego niezgodnie z instrukcją. Osoba z przodu ciężko ranna, pilot lekko ranny.
Polecam przeczytać raport ze zdarzenia:
Więc przeczytaj raport ze zdarzenia, tym razem ze zrozumieniem.
Z pilotami jest jak z babami, mają trzy fazy życia
1. Przed lotem
2. W czasie lotu
3. Po locie
I chuj, nie pogadasz bo to pilot. Potem mamy co mamy.
Inną sprawą jest, że szkolenie pilotów wg. standardów UE to wychowywanie ciemnych drążkologów. Rozumiem rynek, człowiek przychodzi i płaci, ale nie rozumiem dlaczego w procesie szkolenia przykładany jest tak mały nacisk na poprawną eksploatację.
A wiecie jaka jest najczęstsza usterka i sposób jej usunięcia?
PIL: Coś nie działa
MECH: Coś włączyłem i sprawdziłem, że działa
Ręce kurwa opadają i płakać się chce.
PS.
Szacun dla sławnego youtubera!