Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
______________
trzeba być ślepym jak Stępień z 13 Posterunku żeby nie zauważyć, że autobus wpierdolił się na ten pas nie patrząc w lusterka a manewr zaczął sygnalizować będąc w połowie już na tym pasie.
______________
trzeba być ślepym jak Stęmpień z 13 Posterunku żeby nie zauważyć, że autobus wpierdolił się na ten pas nie patrząc w lusterka a manewr zaczął sygnalizować będąc w połowie już na tym pasie.
Trzeba wiedzieć co to martwa strefa i jak wygląda w pojeździe tak wielkim jak autobus z tak szybko zbliżającym się obiektem jak Audi. A kierownik Audi nie miał szans zakończenia manewru zgodnie z prawem nawet jakby autobus nie zaczął skrecać tylko go przepuścił to by się wjebał poza pas zjazdowy
trzeba bylo zapierdalac szybciej - tyle w tym temacie.
tylko ze wina kierowcy autobusy xD zmiana pasa do tego kierunkowskaz dał jak juz na pas wjechał ... norma w polsce keirunek na sekunde lub jak juz kierownice skręcą
Trzeba wiedzieć co to martwa strefa i jak wygląda w pojeździe tak wielkim jak autobus z tak szybko zbliżającym się obiektem jak Audi. A kierownik Audi nie miał szans zakończenia manewru zgodnie z prawem nawet jakby autobus nie zaczął skrecać tylko go przepuścił to by się wjebał poza pas zjazdowy
Oczywiście że tu masz rację co nie oznacza, że kierowca autobusu może zmienić pas w taki sposób - zmieniając zajmowany pas ruchu, jest obowiązany ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu. Jeżeli twierdzisz że jest inaczej to oddaj PJ do wydziału komunikacji.
Generalnie to kierowca autobusu powinien wiedzieć, że zmieniając pas na łuku drogi może nie widzieć pojazdu znajdującego się na prawym pasie ze względu na martwą strefę i tym bardziej powinien zachować szczególną ostrożność i mieć na uwadze zasadę ograniczonego zaufania.
______________
A autobus po postu zjechał na przystanek którym kończy się ten pas, więc nie mógł się spodziewać tam nikogo, bo tylko idiota będzie próbował wyminąć autobus po chodniku. Zapierdalacz dostał nauczkę, miał do tego kupę szczęścia że nikogo nie zabił.
Oczywiście że tu masz rację co nie oznacza, że kierowca autobusu może zmienić pas w taki sposób - zmieniając zajmowany pas ruchu, jest obowiązany ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu. Jeżeli twierdzisz że jest inaczej to oddaj PJ do wydziału komunikacji.
Generalnie to kierowca autobusu powinien wiedzieć, że zmieniając pas na łuku drogi może nie widzieć pojazdu znajdującego się na prawym pasie ze względu na martwą strefę i tym bardziej powinien zachować szczególną ostrożność i mieć na uwadze zasadę ograniczonego zaufania.
Panie @Angel litości... przypierdalanie się do kierowcy autobusu, że za późno wrzucił kierunek, to widzenie słomki w oku bliźniego, gdy w swoim jest belka. Przecież kierowca Audioli odpierdolił takie kombo, że szkoda gadać. Jak na mój gust kierowcę autobusu trochę zabiła rutyna... po prostu jego umysł nie mógł uwierzyć, że jakikolwiek kierowca, będzie go wyprzedzał z prawej strony na drodze ze strzałkami i to jeszcze przez/przed linię przystankową. Ponadto kierowca Audi w związku z tym, ze jest tam lina przystankowa miał obowiązek ustąpić pierwszeństwo zarówno wjeżdżającemu jak i stojącemu na tym pasie autobusowi. O zapierdalaniu przez grzeczność nie wspomnę.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów