nowynick napisał/a:
wybacz, ale wiarygodniejsze są dla mnie media niż oświadczenia PKP.
A co do tego co napisałeś o korupcji to chyba jesteś ostatnią osobą w Polsce wierzącą, że rząd nie kradnie. Gratuluję!
No to brawo, współczuję jak wierzysz w to co ci powiedzą w TV. Brawo, powodzenia w życiu.
Pącki napisał/a:
@Frostu
Serio kurwa??? Serio??? Albo jesteś debilem, albo POwskim śmieciem, że śmiesz polemizować z tym, czy "pszetarg" na pociąg który kosztował pierdyliard złotych był ustawiany, przy fakcie że lepszy i w kuuuurwe tańszy zbudowaliby u nas w Polsce. Dowody na przetargi kurwa??? Gdyby były dowody, to te skurwysyny dawno poszłyby siedzieć. Tu chodzi o miliony wsadzane w kieszeń, te kurwy umieją się zabezpieczyć. To co, może stadion narodowy też zbudowano uczciwie? Najdrożej kurwa w europie! Zastanów się kurwa, co ty insynuujesz człowieku.
Kultura wypowiedzi na poziomie. Jesteś chyba niezrównoważony umysłowo. Naucz się pisać w języku polskim bez bluzgów, to może z Tobą porozmawiam.
To jest typowe dziecinne i niedojrzałe zachowanie - brak argumentów powoduje, że atakuje się rozmówcę sugerując jakieś koligacje polityczne.
Chleb razowy napisał/a:
Korupcja ma to do siebie, że jej uczestnicy raczej unikają pozostawienia jakichkolwiek dowodów. Czasami nawet niezbite dowody są nic nie warte (patrz: Beata Sawicka). Tak więc co do Pedolino można mieć jedynie przesłanki, np. to, że koncern Alstom, który produkuje te pociągi, już kilka razy był oskarżony o korumpowanie urzędników [url=http://wpolityce.pl/polityka/164202-alstom-produkujacy-pendolino-jest-w-wielu-krajach-oskarzany-o-korupcje-tylko-w-polsce-nikt-go-nie-sprawdza-podobnie-jak-innych-wielkich-przetargow[/url]
Nie mam zamiaru tłumaczyć Alstomu. W przeciwieństwie do 99% Was obserwuję proces zakupu szybkich pociągów (które wygrało Pendolino) od praktycznie samego początku. Wy pewnie wiecie o nich kiedy Zegarmistrz zaczął się lansować przy pierwszym składzie jak przyjechał do Wrocławia. Proces zakupu tych pociągów przeleciał przez 4 ministrów transportu (1x PiS, 3x PO), chyba 5 zarządów PKP. Lista osób odpowiedzialnych za ten zakup jest ogólnodostępna, była kontrola NIK, UE, banku który udzielił kredytu. Setki osób pracuje przy tym projekcie - na pewno by coś wypłynęło.