18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (4) Soft (3) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Szukaj Forum Odznaki Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie (tylko materiały z opisem) - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 14:41
📌 Konflikt izrealsko-arabski (tylko materiały z opisem) - ostatnia aktualizacja: 2024-07-04, 11:38
Musieli się nim zająć policjanci. Źródło i link do całości.

Info:
ukryta treść
Queens, New York — On Thursday, April 13, 2023, at approximately 3:44p.m., 59-year-old Richard Moncrieffe was observed by civilian witnesses acting erratic and in possession of a knife in front of 89-62 164th Street, Queens, the First Presbyterian Church. He was approached by the security guard of the church at which point Moncrieffe stabbed him in the torso. Witnesses then called 911 to report the stabbing. Following the call to 911, Police Officer Daniel Gennaro and Police Officer Garret Poliey responded to the location. When the officers arrived, Moncrieffe was seated on the front steps of the church, still in possession of the knife.

Police Officer Gennaro and Police Officer Poliey shouted to Moncrieffe for him to drop his knife, however, he rose to his feet and began to charge at the officers. As a result, Police Officer Gennaro discharged two shots from his service firearm and Police Officer Poliey discharged two shots from his service firearm. Moncrieffe was struck by the gunfire and fell to the ground. He was subsequently taken into custody and taken from the scene via ambulance to Jamaica Hospital Medical Center where he was treated for his injuries. For his actions, Moncrieffe was arrested and charged with Attempted Murder in the Second Degree, Assault in the First Degree, Menacing a Police Officer, Criminal Possession of a Weapon Fourth Degree, and related charges.
Zgłoś
nemesisnt 2023-12-02, 12:30
Szkoda że niglet przeżył
Zgłoś
MarekJarek1 2023-12-02, 13:54 1
Wygląda jak ten pastowany dindu z wyborczej
Zgłoś
Emma0610 2023-12-02, 17:36
Szczerze, tu stany są lepsze od Polski, że u nich policja jest gotowa na takie akcje i mają do tego psychę i przy okazji większość policjantów jest ogarnięta, a Polska? XD
Zgłoś
Bul_od_bytu 2023-12-02, 19:31 2
Emma0610 napisał/a:

Szczerze, tu stany są lepsze od Polski, że u nich policja jest gotowa na takie akcje i mają do tego psychę i przy okazji większość policjantów jest ogarnięta, a Polska? XD

Mają tam tyle małp, że nie ma już innego wyjścia. W pudłach siedzą po 3 pokolenia negroidów więc już łaskawiej takiego odstrzelić. Amerykański policjant więcej razy strzelał do negroidów niż nasz był w tym roku na strzelnicy
Zgłoś
lilkoberek 2023-12-03, 0:11
nemesisnt napisał/a:

Szkoda że niglet przeżył

bedzie sie bardziej meczyl w czarnuchowie jak go wieksi bedac dymac w czoko
Zgłoś
Piciuzcmg 2023-12-03, 1:58
Piękne czyszczenie brudu z ulic. Tak być powinno na granicach szengen. Przekraczasz bez pozwolenia na siłę-kuleczka. Na pewno zrobiło by się luźniej i. A te kurwy co płaczą nad tym jak są źle traktowani to zapraszam na nocną zmianę na granicę.
Zgłoś