Akcja główna od 20s.
Akcja główna od 20s.
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Support this website with a small donation
We hope you enjoy our movies. Please consider a small donation to help us to cover the costs of our servers because currently we don't have enough ads to do it.
Currently we accept donations with Polish Zloty (PLN, zł). 1 PLN = 0.23 EUR (this may vary)
Available payment methods: Credit card, debit card, Google Pay
Thank you for your support!
Donate already done / not interested
No ale jak zostawisz sobie odstęp w PL to zaraz albo ktoś ci wjedzie albo mruga światłami mimo ze wyprzedzasz a prawy pas zajęty.
Brak ESP, ABS i do tego hamowanie podczas łuku nawet pirelli by się poddało... głąbie
Analizując jako całość owe zdarzenie: prędkosć OK, manewr omijania wymuszony sytuacją OK, jednak co w dużym stopniu zależało od Ciebie czyli siła hamowania było mocno nie OK. Zablokowanie kół = efektowny poślizg + utrata sterowności. Myślę że ta bardziej doświadczona połowa sadoli wyszła by z tego manewru bez piruetu
Większość z was ma się za chuj wie jakich kierowców, a pierdoli jak wiejskie baby.
Manewr omijania był wykonany poprawnie, natomiast przyczyną poślizgu był zbyt gwałtowny manewr powrotu oraz wspomniana zbyt duża siła hamowania podczas ww manewrów. O ile ESP mogło by pomóc w takiej sytuacji, o tyle ABS niekoniecznie, gdyż koła mogły się zablokować już po utracie przyczepności. Można psioczyć na jakość opon ale wtedy trzeba też wziąć pod uwagę również inne czynniki jak np. rodzaj nadwozia, rodzaj zawieszenia, masę pojazdu, rozmieszczenie masy itd. by ustalić co miało decydujący wpływ.
Wina pana od zgubionego koła, całe szczęście miałem nagranie inaczej mógłbym pomarzyć o odszkodowaniu...
Dziękuję za informację, raczej bez nagrania sytuacja skończyłaby się podobnie.
Brak ESP, ABS i do tego hamowanie podczas łuku nawet pirelli by się poddało... głąbie
Ponawiam pytanie poprzedników - czym jeździsz po autostradach do chuja, że nie masz lub masz niesprawny tak podstawowy system, jakim jest ABS?
Nooo zagapiłem się na tego kolesia który zgubił koło...
No to tym bardziej nie rozumiem... gdybyś nie zauważył całego zdarzenia to byłoby jakieś wytłumaczenie, ale widzisz że chłopu koło odleciało i dalej twardo jedziesz przed siebie? WTF?!?
nie zrozumiem debili, którzy w sytuacji awaryjnej mają odruch odbijania w lewo/prawo, zamiast hamowania. nie ma czasu na sprawdzenie czy nie zajeżdża się komuś drogi. pierwszy debil jest w skodzie, drugi to autor, który powinien dać po heblach i najwyżej lekko by jebnął w skodę (gdzie i tak by była wina skody), o ile w ogóle.
Reakcja minięcia była bardzo słuszna. Spokojnie by ominął, gdyby nie próbował hamować podczas tego wymijania.
Reakcja minięcia była bardzo słuszna. Spokojnie by ominął, gdyby nie próbował hamować podczas tego wymijania.
Mimo że jesteś dziewczyną to masz rację. Nie ma nic gorszego niż gwałtowne hamowanie i ostra zmiana kierunku jazdy.
PS: gdybyś chciała pogadać o motoryzacji to PW.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów