Jeżeli kiedykolwiek zastanawialiście się jak wygląda dom studencki od wewnątrz, macie niepowtarzalną okazję przekonać się na własne oczy
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 20:05
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 20:49
🔥
Są jeszcze dobrzy ludzie na tym świecie
- teraz popularne
Jeżeli kiedykolwiek zastanawialiście się jak wygląda dom studencki od wewnątrz, macie niepowtarzalną okazję przekonać się na własne oczy
szereg0wy napisał/a:
Wiek: 21. No kurwa, jaki dojrzały się znalazł. Pewnie ciota z UJ...
Jak się nie ma, to się nie wali, proste.
Tak się składa, że nie studiuję na żadnej polskiej uczelni. Pomyliłeś się.
PS. Pisze się "XXI", jeśli łączysz to ze słowem "wiek". Doedukuj się.
Dla mnie każde miejsce, w którym na kupie mieszka iluśc ludzi, zwłaszcza takich niedorośniętych studentów (bo większość jest tylko dorosłych, dojrzałych już nie) to dla mnie wiocha, syf, kiła i mogiła.
No własnie, twój post potwierdza moje wcześniejsze słowa na temat twojej niewiedzy. Widzę że przez pajaca w czerwonym szlafroku z wadą wymowy tworzysz w swojej małej ograniczonej główce światopogląd na temat wszystkich akademików.
Mówisz że mieszkanie w akademiku to wiocha?
Pseudo pyszny, dojrzały "inteligent" w wieku 21 lat to wiocha, taki Paździoch, rasowa zakała społeczeństwa tępiona i nielubiana już w dzieciństwie... i w sumie się nie dziwie.
Wogóle spójrz na swoje słowa, piszesz "zwłaszcza takich niedorośnietych" potem piszesz że "większośc jest tylko dorosła" ? Ty się kurwa zdecyduj oni są wkońcu "niedorośnięci" czy "dorośli" ? Chyba sam się zaplątałeś we własnych myślach tępaku z "niepolskiej uczelni" pewnie chodziło Ci o niedojrzałość, ale co przez to rozumiesz - dojrzałość? Bo na pewno nie można nikogo skreślić z dojrzałości fizycznej jak i emocjonalnej po tym że ktoś mieszka w Akademiku, lub lubi sobie poimprezować w wolnym czasie w celu odreagowania na codzienny stres. (Co robi zapewne jakies 70% społeczeństwa)