Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
Ciekawe czy to Tesla wybrała opcję "omijamy pieszego ładujemy na czołowe" czy jednak kierownik.
Też mnie to interesuje Jakby nie patrzeć prawdopodobnie uratował człowieka, jednocześnie ubezpieczyciel pewnie orzeknie szkodę całkowitą i po samochodziku
Ciekawe czy to Tesla wybrała opcję "omijamy pieszego ładujemy na czołowe" czy jednak kierownik.
Prędkość też nie była duża. Trzeba by zapytać Elona
zawsze mnie ciekawilo kogo jest wina w takiej sytuacji? kto zaplaci za naprawy obu aut? jakis fachowiec jest?
Brak winy obu kierowców, wygląda jak NW. Chyba coś w rodzaju UFG powinien się włączyć.
Też mnie to interesuje Jakby nie patrzeć prawdopodobnie uratował człowieka, jednocześnie ubezpieczyciel pewnie orzeknie szkodę całkowitą i po samochodziku
Tak to jest z tymi elektrykami, 20 letnie volvo albo inne audi by się wyklepało to kolejne 20 lat by jeździło. Natomiast elektryczny pizdowóz po roku od produkcji pójdzie na złom a akumulator i elektronika do elektrośmieci. Ot taka ekologia
Wina jest po stronie dziadka. Każdy z tych kierowców musi mu wytoczyć proces cywilny, gdyż tu nie da się ściągnąć z OC. Jeśli Panowie mają AC (a myślę, że teslowicz ma na 100% , to ubezpieczyciel zajmie się wszystkim a potem występuje z regresem do Dziadka. No nie chciałbym być na miejscu tego starszego pana.
A może któryś sadol mu nogę podstawił, i teraz na dziadka zgania 😁
Ciekawe czy to Tesla wybrała opcję "omijamy pieszego ładujemy na czołowe" czy jednak kierownik.
To by była ta sytuacja o której kiedyś się zastanawiano jak w takiej sytuacji powinien się zachować autopilot w takiej sytuacji gdzie ma wybór potrącić pieszego czy przywalić w inne auto narażając tym samym kierowcę na obrażenia, teraz wiadomo że wybrano opcję ratowania pieszego.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów