📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:05
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:49
Pewnie się alkoholem naćpał, to po alkoholu najbardziej zmienia się osobowośc człowieka który przeistacza się w agresywnego i wydaje mu sie że jest nieśmiertelny.
Jebać ćpunów co ćpaja alkohol !
Jebać ćpunów co ćpaja alkohol !
Na pewno nie bakał MJ ;]
Prędzej obstawił bym szałwię, bądź jakieś piguły.
Prędzej obstawił bym szałwię, bądź jakieś piguły.
To się uśmiałem... ale z autora postu Tak, na pewno wstrzyknął sobie dużo, straszliwej marihuany. Brrr. A pogardę do pijących wódkę, też czujesz?
A tak serio, to dowiedz się więcej na temat trawki, bo widać co Ci telewizja robi z mózgu...
widać niektórzy mają takie pojęcie o narkotykach jak kaczyński. "marihuana jest z konopi? chyba nie, zresztą nie znam się"
Palacze marihuany to słabe psychicznie jednostki, które w to uciekają bo nie potrafią inteligentniej spędzać czasu, tak samo jak pijacy...
Zachowuje się jak by szałwie palił..
Zauważyłem, że przyszła kolejna moda, którą kultywują niedorozwinięte zarazki, które usłyszą coś i plotą dalej, bo wydaje im się to na topie, myślą że tym właśnie zwrócą na siebie uwagę, bo: hejtują coś, co ostatnio do hejtowania jest na topie.
Bezmózgie istoty jak dla mnie... nie mają swojego zdania, nie myślą nawet, nie zastanawiają się nad problemem, o którym pierdolą. I tak - pierdolą, bo zdrową gadką nie można tego nazwać, jak już to zdrowym pierdoleniem.
I ja rozumiem, że te ze strony "wielkich internetowych szyderców" była odpowiedź, na inny mainstream, dotyczący kultywowania marihuany, dla zwały zaczęli nazywać ich ćpunami (w sumie ok - nas), a istoty obdarzone talentem do anty samodzielnego myślenia, robią później właśnie takie gówno, które mi podnosi ciśnienie.
EDIT:
I oczywiście zapomniałem powiedzieć o tym, o czym chciałem wspomnieć na początku, ale na szczęście jakieś trzeźwe jednostki, tutaj już o tym wspomniały. Koleś nie jest "śćpany" marihuaną...: