Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (1) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 20:34
📌 Konflikt izraelsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:47
🔥 Przesłanie do kozojebców - teraz popularne
Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
mokushiroku 2015-09-21, 19:14 6
Dobry dupek martwy dupek
Zgłoś
Avatar
TheMozg01 2015-09-21, 19:39 46
Zawsze mnie takie chuje wkurwiają.. Jadę sobie spokojnie, utrzymuje dystans, ale niee.. jakiś głąb najczęściej w passtuchu tdi lub audi musi mnie wyprzedzić i wcisnąć się w tę lukę by być 0,0003 sek szybciej u celu..
Zgłoś
Avatar
ozarimielin 2015-09-21, 20:35 3
nie wiem po co się to robi, takie filmiki, mam nadzieję, że to nie jest z państwowych skarbonek. nazbiera piw, dużo dobrej opinii na yt ale i tak nic nie zmieni nie wiem czy twórcy są tak naiwni czy jest to maszynka do robienia wałków na hajs.
Zgłoś
Avatar
rantanplan 2015-09-21, 20:52 24
@up nie wiem po co się pisze takie komentarze, mam nadzieję, że to nie jest z państwowych skarbonek. Nazbiera piw, opinii na sadolu, ale to i tak nic nie zmieni nie wiem czy twórca jest tak naiwny czy jest to maszynka do robienia wałków na hajs.
Zgłoś
Avatar
Ramsey007 2015-09-21, 20:54 8
I takie kampanie społeczne sprawiają, że ludzie zachowują dystans nawet ruszając ze świateł i robią korki...
Zgłoś
Avatar
Lukiq 2015-09-21, 21:04 6
Hmmm... To jak zmienić pas w takim zakorkowanym mieście jak np Kraków by skręcić i nie zostać "dupkiem"?
Nie mówię tu o tak wyidealizowanej sytuacji jak ta.
Zgłoś
Avatar
harkov 2015-09-21, 21:05 7
ciekawe jak inaczej zmienić pas w mieście o 15
Zgłoś
Avatar
xtz171 2015-09-21, 21:06 2
Też tak myślałem o tego typu kierowcach... Dopóki nie zacząłem jeździć po Krakowie i sam się stałem jednym z nich.
Zgłoś
Avatar
stypek 2015-09-21, 21:16 2
Gdyby kazdy trzymalby sie tak blisko na zderzaku to nie istnialby manewr wyprzedzania.
Chcialbym zobaczyc 10 tirow jadacych jeden za drugim w odstepie jak na tym filmiku plus predkosc nie przekraczajaca 60km/h poza terenem zabudowanym i jak przecietny Kowalski probuje je wyprzedzic. :]
Zgłoś
Avatar
rufuskask 2015-09-21, 21:18 19
TheMozg01 napisał/a:

Zawsze mnie takie chuje wkurwiają.. Jadę sobie spokojnie, utrzymuje dystans, ale niee.. jakiś głąb najczęściej w passtuchu tdi lub audi musi mnie wyprzedzić i wcisnąć się w tę lukę by być 0,0003 sek szybciej u celu..



Co dupa boli że ktoś wyprzedził twojego matiza?
Równie dobrze dupkiem jesteś ty bo widzisz że ktoś chce zmienić pas a ty nie możesz kutasie przyhamować na chwilę silnikiem żeby zrobić miejsce i mieć swój kurwa dystans.

A tak kobiet i pedałów i nie uczą hamować silnikiem bo nie zrozumieją.

PS. w razie kolizji ty mi wjeżdżasz w dupę więc będzie twoja wina i se paseratti z twojego oc wyremontuję.
Zgłoś
Avatar
bonhart6 2015-09-21, 21:27 3
co to kurwa za gówno
Zgłoś
Avatar
ssadol 2015-09-21, 21:30 11
Debile, tu chodzi o drogę ekspresową, a nie zakorkowane miasto...

rufuskask napisał/a:



Co dupa boli że ktoś wyprzedził twojego matiza?
Równie dobrze dupkiem jesteś ty bo widzisz że ktoś chce zmienić pas a ty nie możesz kutasie przyhamować na chwilę silnikiem żeby zrobić miejsce i mieć swój kurwa dystans.

A tak kobiet i pedałów i nie uczą hamować silnikiem bo nie zrozumieją.

PS. w razie kolizji ty mi wjeżdżasz w dupę więc będzie twoja wina i se paseratti z twojego oc wyremontuję.



pewnie jesteś jednym z tych co się wciskają na chama jak pojebani, tylko po to żeby zaraz zjechać na skrzyżowaniu i spowolnić ruch :*
Zgłoś
Avatar
~PowerBoBass 2015-09-21, 21:33 10
rufuskask napisał/a:



Co dupa boli że ktoś wyprzedził twojego matiza?
Równie dobrze dupkiem jesteś ty bo widzisz że ktoś chce zmienić pas a ty nie możesz kutasie przyhamować na chwilę silnikiem żeby zrobić miejsce i mieć swój kurwa dystans.

A tak kobiet i pedałów i nie uczą hamować silnikiem bo nie zrozumieją.

PS. w razie kolizji ty mi wjeżdżasz w dupę więc będzie twoja wina i se paseratti z twojego oc wyremontuję.



Ale masz spinę Chłopie, a komuś wytykasz, że boli go dupa. Ale masz nieco racji w swoim dąsie.

Co do tematu, filmik jest chujowy i bez sensu. Chcę zmienić pas to włączam kurwa kierunkowskaz i czekam na reakcję innych kierowców. Jeśli kilka kolejnych aut ma w dupie moją próbę manewru to się zwyczajnie wpierdalam, bo nie będę jechał na przymus w innym niż zamierzony kierunku. Tak więc dupkami są tu tak naprawdę kierowcy z prawego pasa, a w zasadzie ten z tyłu.

Zachowujesz się jak cham, tak samo będziesz traktowany.
Zgłoś
Avatar
OpenStreetMaps 2015-09-21, 21:47 3
Więcej takich filmów proszę !

Dodam tylko że duży dystans od poprzedzającego pojazdu to podstawowy trik na tak zwany eco driving który wcale nie musi być powolny .

A żeby nie poprzestać na ogólnikowym stwierdzeniu opiszę technikę ze wszystkimi niuansami jakie tylko mogą zaistnieć.

1) Przyspieszanie w miarę energiczne do prędkości roboczej i jak najszybsze przełączenie na najwyższy bieg na którym auto pali najmniej nowoczesne silniki są dość elastyczne i można na najwyższym biegu przy najniższych obrotach jechać z niedużą prędkością np. po mieście . ( oczywiście wyjątek stanowi jazda pod górkę ) nic tak nie wpierdala paliwa jak obciążony silnik na zbyt wysokim biegu który nie przyspiesza mimo dodawania gazu.

2) Ciśnienie w kołach. Wiem że istnieje coś takiego jak margines bezpieczeństwa przy wszystkich wartościach ciśnienia podawanych przez producentów dlatego śmiało pompuję o 1/3 więcej niż zalecane .

4) Duże odstępy od innych pojazdów na tyle duże że gdy auto przed tobą zechce skręcić sygnalizując swą chęć w ostatniej chwili co się często zdarza to sobie przyhamuje i skręci a ty przejedziesz dalej z tą sama prędkością nie karmiąc hamulca . ( wyjątek zamiar wyprzedzenia lub zbliżanie się do sygnalizatora z zielonym. Głupio by było załapać się z powodu odstępu na czerwone)

5) Przewidywalność dzięki nawigacji i tak zwany curling samochodowy aby jak najmniej karmić hamulec. Idealnie działający tam gdzie są ronda
przykładowo nawigacja gada nam za 500 m rondo i w tym samym monecie zaczynamy chowanie silnikiem i przez pół kilosa mamy spalanie 0.0 . Widzimy daleko przed sobą kolumnę pojazdów jak jadą ciasno jeden za drugim i każdemu co dojeżdża do ronda zapalają się światła stopu , natomiast nasze auto dojeżdża zwalniając i wchodzi w zakręt jeśli mamy szczęście bez zahamowań , a co najlepsze doganiając jeszcze tamtych jeśli nie na samym rondzie to zaraz za rondem bo przyspieszamy dynamicznie aby jak najszybciej jechać ze stałą prędkością na najwyższym biegu .

6) Webasto jeśli ktoś posiada to nagrzewajmy silnik przed każdą jazdą szczególnie zimą.

7) "Magiczne górki" ( przydaje się tempomat )
Wszyscy wiemy że z górki na luzie się nie jeździ bo to niebezpiecznie i nieekonomicznie . Tyle z zasady , ale ja obiecałem że będę opisywać niuanse .
Magiczne górki to spadki długie i na tyle łagodne że silnik potrzebuje około 2l/100km w przypadku jazdy na biegu ,
a 0,3l/100km w przypadku wrzucenia na luz , a auto utrzymuje prędkość ani nie zwalnia ani nie przyspiesza , gdyby prędkość zaczęła wzrastać to znowu bieg i przez kilkaset metrów spalanie 0,0 Natomiast większe spadki zawsze na biegu a nim większy spadek tym niższy bieg żeby hamować jak najefektywniej silnikiem . Nawet dojeżdżając do stromego zjazdu warto wytracić prędkość zanim jeszcze zjazd się zacznie wtedy jeszcze kilkaset metrów przed górką już jedziemy za friko

Wszystko co tu opisałem wynika z moich własnych doświadczeń i testów. Testy robiłem Jazzgotem i Perzolotem wartości które podałem są przykładowe bo każdy samochód w zależności od masy i załadowania zachowuje się trochę inaczej . A oszczędności na paliwie , klockach i zdrowiu silnika dzięki temu znaczne .
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem