Wydaje mi się, że hamulce mu siadły i starał się wyhamować w jakiś sposób.
Wydaje mi się, że hamulce mu siadły i starał się wyhamować w jakiś sposób.
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
-Nie pierdol. Jeden kurs jeszcze zrobisz.
Wydaje mi się, że hamulce mu siadły i starał się wyhamować w jakiś sposób
Przy pneumatycznych hamulcach, niewykonalne.
Jakakolwiek awaria jest równoznaczna z blokadą kół.
Stojąc w miejscu, w nieodpalonym wózku siodłowym, masz mechanicznie zblokowane zaciski.
Zwalnia je/rozpiera nabite do układu sprężone powietrze.
Hamowanie nie polega na zwiększaniu ciśnienia płynu hamulcowego, tylko wręcz odwrotnie, hamując spuszczasz powietrze z układu i naciąg mechaniczny zaciska klocki hamulcowe.
W ciężarówkach typu TIR, awaria układu hamulcowego jest równoznaczna z blokadą wszystkich kół.
Nie wnikając w szczegóły, patrząc na zapis wideo, zawinił człowiek, który w ogóle nie hamował.
... a co robił - zasłabł, walił konia, jest już historią.
Masz tu artykuł kaleko 40ton.net/kierowca-zaslal-w-ciagniku-z-dwiema-naczepami-nagly-atak-cho...
Typ zasłabł za kierownicą i tak się skończyła jego jazda. Nic mu się nie stało a wymyślasz że mu się hamulce skończyły...
Masz tu artykuł kaleko
Nie wymyślam, napisałem, że nie mam info.
Typ zasłabł za kierownicą i tak się skończyła jego jazda. Nic mu się nie stało a wymyślasz że mu się hamulce skończyły...
Masz tu artykuł kaleko
Nie wymyślam, napisałem, że nie mam info.
Przy pneumatycznych hamulcach, niewykonalne.
Jakakolwiek awaria jest równoznaczna z blokadą kół.
Stojąc w miejscu, w nieodpalonym wózku siodłowym, masz mechanicznie zblokowane zaciski.
Zwalnia je/rozpiera nabite do układu sprężone powietrze.
Hamowanie nie polega na zwiększaniu ciśnienia płynu hamulcowego, tylko wręcz odwrotnie, hamując spuszczasz powietrze z układu i naciąg mechaniczny zaciska klocki hamulcowe.
W ciężarówkach typu TIR, awaria układu hamulcowego jest równoznaczna z blokadą wszystkich kół.
Nie wnikając w szczegóły, patrząc na zapis wideo, zawinił człowiek, który w ogóle nie hamował.
... a co robił - zasłabł, walił konia, jest już historią.
Ok, w przypadku przegrzania okładzin ciernych i współpracujących tarcz-bębnów, czym chcesz hamować? Mieszanką węgla z płynną stalą?
W przypadku bębnów hamulec który jest zaciągnięty mechanicznie spręzyną przed nabiciem powietrza, jest osobnym układem od hamulca roboczego. Oba wykorzystują te same szczęki, lecz faktycznie roboczy hamuje osobny siłownik który jest sterowany pneumatycznie poprzez zwiększenie ciśnienia w nim i docisk, czyli tu nieścisłość z tym co powiedziałeś, że powietrze z układu jest spuszczane. Fakt jest, ale nie w przypadku hamulca roboczego, a tylko postojowego.
Przy pneumatycznych hamulcach, niewykonalne.
Jakakolwiek awaria jest równoznaczna z blokadą kół.
Stojąc w miejscu, w nieodpalonym wózku siodłowym, masz mechanicznie zblokowane zaciski.
Zwalnia je/rozpiera nabite do układu sprężone powietrze.
Hamowanie nie polega na zwiększaniu ciśnienia płynu hamulcowego, tylko wręcz odwrotnie, hamując spuszczasz powietrze z układu i naciąg mechaniczny zaciska klocki hamulcowe.
W ciężarówkach typu TIR, awaria układu hamulcowego jest równoznaczna z blokadą wszystkich kół.
Nie wnikając w szczegóły, patrząc na zapis wideo, zawinił człowiek, który w ogóle nie hamował.
... a co robił - zasłabł, walił konia, jest już historią.
Coś tam słyszałeś, ale nie do końca, hamulce robocze jak najbardziej potrzebują sprężonego powietrza do działania, natomiast postojowy działa na sprężynach i potrzebuje powietrza żeby nie hamować, no i występują nie na wszystkich osiach.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów