Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
pierdolenie, Polonez to zajebiste auto. Jak idiota ma jeździć skoro ma rozjebane kable przy akumulatorze?
W tym aucie nie ma co się zjebać. Jedyne co pieprzyło mi się w polonezach to termostat, lewy klosz kierunkowskazu (jak to możliwe, że w obu poldasach to gówno wypadało) nie liczyć klocków hamulcowych, nawet idiota studen potrafi to sam naprawić (no dobra może nie jestem idotą). Starym poldasem służbowym to ponad rok jeździłem, jak na złom jechał okazało się, że w silniku zamiast oleju jest smoła, ale silnik bezawaryjnie napieprzał...
Design, mnie osobiście się podoba takie kanciaste coś, ale szerszy mógłby być. Mankamentem jest gnicie blachy, co prawda rozjebałem na nim seicento (posypał się jak kawałek plastiku) a po wjechaniu z podporządkowanej pod naczepe (zima była, ABSu to nie ma) miałem pogięte tylko prawe nadkole i rozwaloną lampe, spokojnie nim na chate dojechałem. Wole Poldasa od każdego auta z kurtynami poduszkami, powietrznymi i kij wie czym.
Lubie ten program ale gadanie, że poldas to shit troche mnie obraża
a czym teraz jezdzisz?
Poza tym, jako prototyp, jako pierwsze auto, zyskał w 5gwiazdek w teście NCAP swoich czasów... gdy zachodnie miały z tym problem...
Może mi powiesz że Chevrolet Corvette też był od początku zacofaną konstrukcją ko do 2000 roku produkowano modele z piórowymi amortyzatorami?
Tak, był zacofany technicznie dopóki nie zaczęli robić tego modelu "po europejsku". Nie tylko z powodu piórowych amortyzatorów.
Pierwsze polonezy miały większość podzespołów z Fiata 125p (nawet podwozie) dlatego prócz nowej karoserii, technicznie był zacofany. Z czasem wprowadzali zmiany i jakoś to się rozkręcało. Pewnie gdyby nie ruskie to kto wie. Może teraz konkurowali byśmy z VW i innymi, co nie zmienia faktu, że ten wóz nigdy nie był zaawansowany, ale nie uważam też żeby to była nasza wina, także nie ma się o co kłócić.
Nie wiem być może jesteś magikiem od polonezów, nie neguje tego ani się nie śmieje, ale nie ma co się tak unosić.
Pozdrawiam
w swojej karierze kierowcy miałem poldasa caro, corse, mercedesa 190 (zajebista krówka przewyższająca wszelkie auta w tym poldasa o wszystko), passata, a teraz na zmianę jeżdżę poldasem atu i mercem 124
@JE_not
jasne że to sentyment, tyle z poldasami przeżyłem
@wrc1
soo fukkin true 190 i 124 wygrywają ze wszystkim, co nie zmienia faktu że poldas daje rade
Po za tym poldas nadaje się na typowe auto do zpaierdalania, np z cementem i świetnie się w tym realizuje.
Ktoś może mieć do niego sentyment, ale błagam - nie próbujcie przedstawiać racjonalnych argumentów, bo takich NIE MA.
tym niech pośmiga
a tak swoją drogą - Polonez dobrze się ma w krajach Arabskich i o dziwo właśnie w UK jest wielu fanów tego auta ;P - określany był autem dla pani domu na zakupy i po dzieci do szkoły.
Polonez w Top Gear musi się psuć i być chujowy tak jak i chujowi sa Polacy. Szkoda, że niedopowiedzieli że Poldek kradnie.
Tak na prawdę Polonez jest zajebisty. Stylizacja w porządku, tylny napęd i fakt, że wystarczy mieć kawałek drutu, taśmy klejącej i opcjonalnie jakiś śruborkręt czy coś do EWENTUALNEJ naprawy czyni z niego kompana idealnego do jazdy.
Czyż nie jest piękny?
Dla wielbicieli polecam poszperać w internecie. Pod hasłem 'cultstyle' wujek google pokaże wam istne piękno w postaci klasycznych samochodów odrestaurowanych i lekko (nie-chujowo) stuningowanych
A na koniec coś co mnie rozpierdala
A tu bonus dla fanów FSO:
Dziadzio trzymał pod blokiem Poloneza, bo miejsce w garażu zajął lanos który zaraz po zakupie musiał mieć kapę silnika Pold zadbany, chuchany i dmuchany, to sobie wziąłem i kupiłem.
Rzeczywiście musi nie lubić LPG, bo chyba by się pożygał gdyby wessał więcej niż dychę na sto. Po wymianie foteli na takie produkowane do Polda przez Inter Groclin na licencji Recaro da się tym jeździć, i to wcale nie najgorzej. Zrobił jak dotychczas 5.000 i nie wymieniłem nawet jebanej żarówki. Mam autoskup, jeździłem chyba wszystkim co można spotkać na polskich dziurach... I kurwa, nie ma lepszego auta na nasze warunki Zawieszenie jest jakie jest, ale jest idealne w tych warunkach. Jest po prostu Polonezem, ale jest w nim coś takiego że polubiłem to żelazo. Miałem go ojebać w reklamy, ale nichuja. Jest zajebisty, bo jest POLSKIM topornym krążownikiem, który wygląda i jeździ lepiej niż wiele młodszych gównianych złomów.
Chętnie kupię kolejnego takiego
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów