Witam, wraz z kolegami studiujemy informatykę na drugim roku na uczelni XXX.
Mamy od kilku miesięcy pewnego prowadzącego od laboratorium którego bardzo lubimy, On Nas chyba też ponieważ notorycznie dostajemy różne ciekawe maile w związku z zaliczeniem laboratorium.
Oto część z nich:
"Jeżeli chce pan, żebym powtórnie oceniał pana sprawozdania, to oczywiście jest taka opcja.Już 1 października 2013 roku będzie kolejna edycja tego przedmiotu i wtedy z zapałem się za to wezmę."
"Pana program działa poprawnie, jednak nie wiem jakim cudem. Ocena 2.0"
"Niestety, ale życie w Polsce jest okrutne. Poeta, pseudo-dziennikarz lub inny literat nie muszą umieć programować, ale inżynier informatyk musi umieć pisać po polsku."
"Algorytm jest napisany poprawnie, jednak w odpowiedzi na 3 pytanie brakuje kropki na końcu zdania. Proszę poczytać o zasadach pisowni w języku polskim. Ocena 2.0"
"Proszę napisać algorytm po polsku. Jeżeli ma pan problemy z językiem polskim, może pan napisać po angielsku.
Pisząc algorytm, proszę wziąć pod uwagę definicję: www.pl.wikipedia.org/wiki/Algorytm"
"Proces dydaktyczny związany z nabywaniem wiedzy i umiejętności zakończył się.
Pisanie sprawozdań było jednym z etapów tego procesu. Pisząc sprawozdanie,
student miał szansę na poprawę programu napisanego na zajęciach, utrwalenie wiedzy i zwiększenie umiejętności nabytych podczas zajęć.
Aktualnie przebiega proces weryfikacji wiedzy i umiejętności studentów.
Narzędziem weryfikacji jest samodzielne napisanie programu, który zawiera
elementy przerabiane na zajęciach.
Student, który nie skorzystał z możliwości, jakie dawał normalny proces dydaktyczny,
ma możliwość wykazania, że zdobył wymaganą wiedzę i umiejętności, rozwiązując
zadania zaliczeniowe"
"Minimalny okres pomiędzy oddawaniem kolejnych projektów to jeden tydzień. Wiadomym jest że jeśli student nie obrobił projektów w wyznaczonym terminie to nie posiada odpowiedniej wiedzy do ich wykonania, więc nie może otrzymać zaliczenia."
"Nawet nie chciało się panu uruchomić tego programu, żeby sprawdzić, czy działa. Ocena 2.0"
"Ja nie bardzo wiem, jak zrobić odczyt linii z nieotwartego pliku. Liczyłem na to, że znajdę odpowiedź w kodzie, ale się przeliczyłem."
"Plik gui.xhtml ma błędy składni. w863. wrzuta . pl /obraz/9vG4rAxjR63/error " - screen wrzucony tylko dla pełnoletnich
"Pana referat jest prawie dobry....ale nic się pan z niego nie nauczył."
"Proszę się przygotować z wyrażeń regularnych, ale takich sprytnych,
w których separatorem słów czasami nie jest spacja.
Jest to trudne zagadnienie, ale widzę, że pan ma potencjał do zgłębienia go."
"Po napisaniu referatu z pewnością widzi pan błedy w algorytmie metody iloczyn i uzyskana wiedza okaże sie bezcenna na zaliczeniu.
Ocena z tego cwiczenia nia będzie miała wpływu na pana ocenę końcową, ponieważ najnizszej oceny nie biorę pod uwagę.
Ocena ze sprawozdania 2.0"
"Proszę sobie znaleźć definicję algorytmu, wtedy pan zrozumie, dlaczego ocena nie może być wyższa."
"po rozpakowaniu folderu lab_5 nie otrzymałem folderu lab5"
"Na dowolnym serwisie oferującym za darmo usługi hostingowe, utworzy pan prostą stronę internetową z zawartością:
Obiekt jest instancją klasy.
Klasa jest uogólnieniem zbioru obiektów o identycznym stanie i zachowaniu.
Student 2FDI kierunku Informatyka xxxx xxxx
semestr zimowy 2012/2013
Akapity 1 i 2 mają być wyśrodkowane i napisane pogrubioną czcionką 20pt.
Akapity 3 i 4 mają być wyrównane do prawej i napisane pochyłą czcionką, z odstępem od prawej krawędzi strony równym 10% szerokości strony.
Prześle mi pan link do tej strony."
"Proszę się przygotować z wyrażeń regularnych, ale takich sprytnych,
w których separatorem słów czasami nie jest spacja.
Jest to trudne zagadnienie, ale widzę, że pan ma potencjał do zgłębienia go."
" Życie inżyniera informatyka jest ciężkie. Nie dość, że musi pan znać te wszystkie języki programowania, liczyć szeregi, pochodne i całki, rozumieć XML, HTML, XSLT,
BPML, UML, to jeszcze musi pan orientować się w tych dziwnych literackich terminach, o których uczą humanistów.
Przymiotnik odmienia się przez przypadki, liczby i rodzaje i w dodatku się stopniuje. Te cechy przymiotnika opisuje słowo "fleksja". Pana program uwzględnia odmianę
przez przypadki przymiotnika w liczbie pojedynczej w rodzaju męskim. Akurat miał pan szczęście, że "bieżący" stopniuje się za pomocą słów pomocniczych "bardziej" i
"najbardziej", więc nie trzeba programować stopniowania.
Program należy uzupełnić o odmianę przez przypadki pozostałych rodzajów i liczbę mnogą."
Bonus :
"Jeżeli jest prawdą, że robiąc sprawozdanie był pan pod wpływem tabletek sprzedanych przez bliżej nieokreślonego aptekarza, dymu z suszonych roślin nieznanego
pochodzenia, który przedostał się do pana pokoju kanałem wentylacyjnym i napojów o nieznanym składzie chemicznym, to może pan przysłać poprawione sprawozdanie."
Jest jeszcze wiele innych maili o których po prostu zapomniano, lub ktoś bał się wstawić
Myślę że każdy by chciał takiego prowadzącego
Mamy od kilku miesięcy pewnego prowadzącego od laboratorium którego bardzo lubimy, On Nas chyba też ponieważ notorycznie dostajemy różne ciekawe maile w związku z zaliczeniem laboratorium.
Oto część z nich:
"Jeżeli chce pan, żebym powtórnie oceniał pana sprawozdania, to oczywiście jest taka opcja.Już 1 października 2013 roku będzie kolejna edycja tego przedmiotu i wtedy z zapałem się za to wezmę."
"Pana program działa poprawnie, jednak nie wiem jakim cudem. Ocena 2.0"
"Niestety, ale życie w Polsce jest okrutne. Poeta, pseudo-dziennikarz lub inny literat nie muszą umieć programować, ale inżynier informatyk musi umieć pisać po polsku."
"Algorytm jest napisany poprawnie, jednak w odpowiedzi na 3 pytanie brakuje kropki na końcu zdania. Proszę poczytać o zasadach pisowni w języku polskim. Ocena 2.0"
"Proszę napisać algorytm po polsku. Jeżeli ma pan problemy z językiem polskim, może pan napisać po angielsku.
Pisząc algorytm, proszę wziąć pod uwagę definicję: www.pl.wikipedia.org/wiki/Algorytm"
"Proces dydaktyczny związany z nabywaniem wiedzy i umiejętności zakończył się.
Pisanie sprawozdań było jednym z etapów tego procesu. Pisząc sprawozdanie,
student miał szansę na poprawę programu napisanego na zajęciach, utrwalenie wiedzy i zwiększenie umiejętności nabytych podczas zajęć.
Aktualnie przebiega proces weryfikacji wiedzy i umiejętności studentów.
Narzędziem weryfikacji jest samodzielne napisanie programu, który zawiera
elementy przerabiane na zajęciach.
Student, który nie skorzystał z możliwości, jakie dawał normalny proces dydaktyczny,
ma możliwość wykazania, że zdobył wymaganą wiedzę i umiejętności, rozwiązując
zadania zaliczeniowe"
"Minimalny okres pomiędzy oddawaniem kolejnych projektów to jeden tydzień. Wiadomym jest że jeśli student nie obrobił projektów w wyznaczonym terminie to nie posiada odpowiedniej wiedzy do ich wykonania, więc nie może otrzymać zaliczenia."
"Nawet nie chciało się panu uruchomić tego programu, żeby sprawdzić, czy działa. Ocena 2.0"
"Ja nie bardzo wiem, jak zrobić odczyt linii z nieotwartego pliku. Liczyłem na to, że znajdę odpowiedź w kodzie, ale się przeliczyłem."
"Plik gui.xhtml ma błędy składni. w863. wrzuta . pl /obraz/9vG4rAxjR63/error " - screen wrzucony tylko dla pełnoletnich
"Pana referat jest prawie dobry....ale nic się pan z niego nie nauczył."
"Proszę się przygotować z wyrażeń regularnych, ale takich sprytnych,
w których separatorem słów czasami nie jest spacja.
Jest to trudne zagadnienie, ale widzę, że pan ma potencjał do zgłębienia go."
"Po napisaniu referatu z pewnością widzi pan błedy w algorytmie metody iloczyn i uzyskana wiedza okaże sie bezcenna na zaliczeniu.
Ocena z tego cwiczenia nia będzie miała wpływu na pana ocenę końcową, ponieważ najnizszej oceny nie biorę pod uwagę.
Ocena ze sprawozdania 2.0"
"Proszę sobie znaleźć definicję algorytmu, wtedy pan zrozumie, dlaczego ocena nie może być wyższa."
"po rozpakowaniu folderu lab_5 nie otrzymałem folderu lab5"
"Na dowolnym serwisie oferującym za darmo usługi hostingowe, utworzy pan prostą stronę internetową z zawartością:
Obiekt jest instancją klasy.
Klasa jest uogólnieniem zbioru obiektów o identycznym stanie i zachowaniu.
Student 2FDI kierunku Informatyka xxxx xxxx
semestr zimowy 2012/2013
Akapity 1 i 2 mają być wyśrodkowane i napisane pogrubioną czcionką 20pt.
Akapity 3 i 4 mają być wyrównane do prawej i napisane pochyłą czcionką, z odstępem od prawej krawędzi strony równym 10% szerokości strony.
Prześle mi pan link do tej strony."
"Proszę się przygotować z wyrażeń regularnych, ale takich sprytnych,
w których separatorem słów czasami nie jest spacja.
Jest to trudne zagadnienie, ale widzę, że pan ma potencjał do zgłębienia go."
" Życie inżyniera informatyka jest ciężkie. Nie dość, że musi pan znać te wszystkie języki programowania, liczyć szeregi, pochodne i całki, rozumieć XML, HTML, XSLT,
BPML, UML, to jeszcze musi pan orientować się w tych dziwnych literackich terminach, o których uczą humanistów.
Przymiotnik odmienia się przez przypadki, liczby i rodzaje i w dodatku się stopniuje. Te cechy przymiotnika opisuje słowo "fleksja". Pana program uwzględnia odmianę
przez przypadki przymiotnika w liczbie pojedynczej w rodzaju męskim. Akurat miał pan szczęście, że "bieżący" stopniuje się za pomocą słów pomocniczych "bardziej" i
"najbardziej", więc nie trzeba programować stopniowania.
Program należy uzupełnić o odmianę przez przypadki pozostałych rodzajów i liczbę mnogą."
Bonus :
"Jeżeli jest prawdą, że robiąc sprawozdanie był pan pod wpływem tabletek sprzedanych przez bliżej nieokreślonego aptekarza, dymu z suszonych roślin nieznanego
pochodzenia, który przedostał się do pana pokoju kanałem wentylacyjnym i napojów o nieznanym składzie chemicznym, to może pan przysłać poprawione sprawozdanie."
Jest jeszcze wiele innych maili o których po prostu zapomniano, lub ktoś bał się wstawić
Myślę że każdy by chciał takiego prowadzącego