Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (5) Soft (2) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 20:34
📌 Wojna domowa w Syrii 2024 Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 2024-12-16, 1:00
📌 Konflikt izraelsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 17:47
🔥 Przesłanie do kozojebców - teraz popularne
Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
ungubungu Dzisiaj 17:06 1
Kierowca debil
Zgłoś
Avatar
MikiDuży Dzisiaj 17:14
ungubungu napisał/a:

Kierowca debil



A może tak chciał?
Zgłoś
Avatar
WKND Dzisiaj 17:18 13
W każdej firmie logistycznej, w której pracowałem, osoba odpowiedzialna za załadunek/rozładunek, zabierała kluczyki kierowcy ciężarówki w depozyt i blokowała koła dużym klinem. Zwyczajna procedura, na zasadzie "jak chcesz szybko odjechać załadowany/rozładowany, to dawaj kluczyki i wypierdalaj tam do kantyny kawę pić". Nie wiem co to za debilna firma na filmiku.
Zgłoś
Avatar
leonidkacap Dzisiaj 18:35 5
raczej naczepa niezabezpieczona ruszyła se jak gościu wjechał do środka wózkiem
Zgłoś
Avatar
Petebb Dzisiaj 18:45 1
leonidkacap napisał/a:

raczej naczepa niezabezpieczona ruszyła se jak gościu wjechał do środka wózkiem



przyczepa ci sama nie ruszy poza tym jest ona polaczona z koniem
Zgłoś
Avatar
bambinizm Dzisiaj 18:54 4
MikiDuży napisał/a:

A może tak chciał?


Allah tak chciał. Ja tu widzę zwykły błąd w komunikacji. Z resztą cały ten wschodni pierdolnik to jeden wielki błąd 🥸
Zgłoś
Avatar
PogromcaczarnuchówKKK Dzisiaj 19:23 3
WKND napisał/a:

W każdej firmie logistycznej, w której pracowałem, osoba odpowiedzialna za załadunek/rozładunek, zabierała kluczyki kierowcy ciężarówki w depozyt i blokowała koła dużym klinem. Zwyczajna procedura, na zasadzie "jak chcesz szybko odjechać załadowany/rozładowany, to dawaj kluczyki i wypierdalaj tam do kantyny kawę pić". Nie wiem co to za debilna firma na filmiku.



Opowiadasz bajki. Zdecydowana większość firm nie wymaga oddawania kluczy w depozyt. Wystarczają same kliny.
Zgłoś
Avatar
bambinizm Dzisiaj 19:49 1
PogromcaczarnuchówKKK napisał/a:

Opowiadasz bajki.



No niezbyt. Są jeszcze pachołki, kamizelki, strefy wygrodzone, znaki ostrzegawcze i cała litania procedur. A tak serio, wystarczy chłopski rozum i kilka minut spiny w internecie.
Zgłoś
Avatar
tarcer123 Dzisiaj 19:49 1
Potwierdzam. Opowiada bajki. Nikt nigdy nie chciał ode mnie kluczyków.
Zgłoś
Avatar
WKND Dzisiaj 20:01 3
PogromcaczarnuchówKKK napisał/a:

Opowiadasz bajki. Zdecydowana większość firm nie wymaga oddawania kluczy w depozyt. Wystarczają same kliny.


Nie opowiadam bajek, wspomniałem przecież, że mówię o firmach, w których zdarzyło mi się pracować. A głównie chodzi o to, żeby nie dopuścić do sytuacji, gdy kierowca siedzi w kabinie w czasie załadunku/rozładunku. Jeśli ma potrzebę własnoręcznego zabezpieczenia ładunku (a często wręcz musi), to droga wolna, wskakuj do kontenera i doglądaj. Pomijam już kwestię umieszczenia tego kontenerka morskiego na samym końcu naczepy. Ale to już odpowiedzialność kierowcy. Jak lubi jeździć z obciążonym ogonem, to też jego sprawa. Podejrzewam, że tam na miejscu nie było za bardzo sprzętu, żeby go właściwie załadować i umieścić. Albo kontener mieli za mały i jedyny dostępny. Ty tak jeździsz, z obciążeniem kilku ton na samym ogonie a przed nim pustka?
Zgłoś
Avatar
100pa Dzisiaj 20:10 3
Kiedyś jeździłem wózkiem widłowym, byłem jedynym gościem który zapinał w nim pasy.
Prawdopodobnie dlatego, że w wieku 18 lat dzięki pasom wyszedłem cało ze zderzenia czołowego dwóch samochodów...
Zgłoś
Avatar
mk61 Dzisiaj 20:20 1
WKND napisał/a:

Nie opowiadam bajek, wspomniałem przecież, że mówię o firmach, w których zdarzyło mi się pracować. A głównie chodzi o to, żeby nie dopuścić do sytuacji, gdy kierowca siedzi w kabinie w czasie załadunku/rozładunku. Jeśli ma potrzebę własnoręcznego zabezpieczenia ładunku (a często wręcz musi), to droga wolna, wskakuj do kontenera i doglądaj. Pomijam już kwestię umieszczenia tego kontenerka morskiego na samym końcu naczepy. Ale to już odpowiedzialność kierowcy. Jak lubi jeździć z obciążonym ogonem, to też jego sprawa. Podejrzewam, że tam na miejscu nie było za bardzo sprzętu, żeby go właściwie załadować i umieścić. Albo kontener mieli za mały i jedyny dostępny. Ty tak jeździsz, z obciążeniem kilku ton na samym ogonie a przed nim pustka?


A gdzie miałby być ten kontener na naczepie, żeby można było go załadować z rampy? Może na przodzie?
Do zabierania kluczyków pierwsze są kołchozy typu Amazon, gdzie każdy ma chodzić według planu i linii.
A głupek od zabierania kluczyków nawet nie pomyśli, że czasem te kluczyki mogą być potrzebne do odpalenia samochodu, wypoziomowania i podniesienia zawieszenia naczepy. To już za dużo na ptasi mózg.
Zgłoś
Avatar
WKND Dzisiaj 20:43 3
mk61 napisał/a:

A gdzie miałby być ten kontener na naczepie, żeby można było go załadować z rampy? Może na przodzie?


A czemu nie? Widzisz jakiś problem w przejechaniu heftruckiem po naczepie niskopodwoziowej? Jak wspomniałem, zapewne ta firma nie ma ciężkiego wyposażenia do przemieszczania kontenerów i kombinują tym co jest, bez zachowania procedur. Ostatnia firma transportowa, w której pracowałem (zanim na dobre zająłem się szkłem) zajmowała się wprawdzie transportem materiałów płynnych (co nie jest ani o pół joty łatwiejsze, wręcz przeciwnie) ale rzucę 2 zdjęcia dla skali porównawczej. Kontenery wodoszczelne o masie własnej 10000-15000 kg(różnie jest)


Oraz heftruck do ich transportu, albo umieszczania na naczepie.


Oczywiście widzisz widły i szlufki, ale uwierz, że wystarczy przezbrojenie i mogę zająć się lekkimi kontenerami morskimi i wsadzać jak mi się podoba. Także proszę, nie mów, że nie wiem o czym mówię, bo wiem jak się fajnie jeździ z 20 tonami szerokiego ładunku na widełkach. Wesołych świąt.
Zgłoś
Avatar
mk61 Dzisiaj 20:52
WKND napisał/a:

A czemu nie? Widzisz jakiś problem w przejechaniu heftruckiem po naczepie niskopodwoziowej? Jak wspomniałem, zapewne ta firma nie ma ciężkiego wyposażenia do przemieszczania kontenerów i kombinują tym co jest, bez zachowania procedur. Ostatnia firma transportowa, w której pracowałem (zanim na dobre zająłem się szkłem) zajmowała się wprawdzie transportem materiałów płynnych (co nie jest ani o pół joty łatwiejsze, wręcz przeciwnie) ale rzucę 2 zdjęcia dla skali porównawczej. Kontenery wodoszczelne o masie własnej 20000kg.
Oraz heftruck do ich transportu, albo umieszczania na naczepie.
Oczywiście widzisz widły i szlufki, ale uwierz, że wystarczy przezbrojenie i mogę zająć się lekkimi kontenerami morskimi i wsadzać jak mi się podoba. Także proszę, nie mów, że nie wiem o czym mówię, bo wiem jak się fajnie jeździ z 20 tonami szerokiego ładunku na widełkach. Wesołych świąt.



Fakt, tutaj kontener jest na platformie. W Europie zazwyczaj wozi się kontenery naczepami do kontenerów, nie platformami.
Już widzę, jak firma produkująca towar do wysyłki inwestuje miliony euro na takie jeździdło, żeby załadować jedną 20-stkę dziennie.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem