18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (4) Soft (4) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 22:48
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 4:40
🔥 Śmierć na tankowcu - teraz popularne
Avatar
endriu0094 2012-05-29, 18:32
Treść komentarza został ukryta - użytkownik otrzymał ostrzeżenie za ten wpis.
Avatar
McMenel 2012-05-29, 18:45 1
I co z tego iż mój sprzęt przywiózł TIR?? To nie moja wina że zamiast wspierać bardziej ekonomiczny transport kolejowy jest jak jest ?? Mamy gówniane drogi drogi sprzęt a panowie w TIR-ach się wymądrzają. Plus za swoją pracę dostają bardzo godziwe wynagrodzenie.
Zgłoś
Avatar
bloodwar 2012-05-29, 18:58 5
Metoda "zamka błyskawicznego" jest zajebiście idiotyczna i trzeba być naprawde ograniczonym umysłowo żeby wierzyć, że ona wpływa w jakikolwiek sposób na korki! Jeżeli masz zwężenie i z 2 robi się 1 pas ruchu to NIE MA możliwości, żeby utrzymać dotychczasowy ruch pojazdów i przepustowość (poza oczywiście, zwiększeniem prędkości pojazdów). I nie ważne czy wjedziesz na pas tuż przed przewężeniem czy może 15 kilometrów wczesniej - wszyscy stoją, stoisz i ty, nic nie przyspieszysz, nic nie pogonisz a iluzja bycia te 200-300 metrów bliżej (jakie "zarobiłeś" jadac do końcca drugim pasem) pozostaje iluzją gdyż Twoje opóźnienie rozkłada się, jak to w socjaliźmie, pomiędzy wszystkich uczestników ruchu. W ten sposób ty stoisz te 20-30 minut krócej w korku, ale 20-30 osób stoi minutę dłużej niż powinni.
Zgłoś
Avatar
pakicito 2012-05-29, 19:35
może i bym posłuchał go dalej, ale wkurwia mnie jego chwalenie się co chwilę, że on zawodowy kierowca;
nawet bzdet w pandzie, co wyprzedza na trzeciego i wkurwia ludzi, jest zawodowym kierowcą;
Zgłoś
Avatar
pawelyoy 2012-05-29, 19:57
Treść komentarza został ukryta - użytkownik otrzymał ostrzeżenie za ten wpis.
Avatar
Gówno z dupy 2012-05-29, 20:02 7
marnotrawna jak zwykle komentarz bez sensu musi dodac :/
Zgłoś
Avatar
QORDIAN 2012-05-29, 20:04 2
Huj mnie interesuje Twój pośpiech-wyprzedasz kogoś kto jedzie o 2 km wolniej to przez 4 godziny nadrobisz 8 km,a ja będę miał cały dzień zjebany przez tirowców.
Zgłoś
Avatar
McMenel 2012-05-29, 20:14
Co do suwaka to on gwarantuje nieco szybsze rozładowanie korka. Nie zapobiega ale pozwala na nieco płynniejsze poruszanie się w czasie zatoru. Z tymże trzeba być na tyle kulturalnym aby pilnować kolejki i nie wpychać się na chama.
Zgłoś
Avatar
terefereqwerty 2012-05-29, 20:15
owe 20 km dziennie tira równa się 120 osobowego i to jest bardzo dużo! Tiry wuypierdalać, dawcy też!
Zgłoś
Avatar
paw90 2012-05-29, 20:16
ten_tego napisał/a:

Co do kończącego się pasa... Na drodze najczęściej widzę sytuację opisaną przez gościa jako lepsza co jest bzdurą. Dojeżdżanie do końca pasa i zjeżdżanie na drugi, metodą "zamka błyskawicznego" efektywniejsze i szybsze. U Niemców widziałem to osobiście(lepiej jeżdżą, mimo, że to wróg). A u nas niestety nie da się tego wprowadzić, ze względu na nieskończoną głupotę i ograniczenie umysłowe większości naszych "kierowców". Kiedy tylko w Polsce coś takiego zrobię to od razu jestem obtrąbiony i zwyzywany od h*jów i zj*bów, przez właśnie takich zj*bów...



Masz całkowitą rację. Kilka miesięcy temu podczas przebudowy drogi nr 7 codziennie dojeżdżając i wracając z pracy stałem w takim korku, gdzie było zwężenie i banda matołów nie potrafiła zrozumieć, że metoda "zamka błyskawicznego" w tej sytuacji jest najlepsza. Codziennie takie cwaniaki jak ten na filmiku blokowały pas, zeby tylko wszyscy tłoczyli się na jednym. Nie wspomnę już o wyzwiskach, które przez CB były rzucane zarówno na tych, którzy jechali drugim pasem jak i tych, którzy wpuszczali te osoby wspomnianą już metodą.
A co do tego faceta z filmiku, to po tym jak kiedyś uznał, że samochody ciężarowe powinny jeździć po autostradzie z taką prędkością jak osobówki - od razu uznałem, że jest kretynem.
Zgłoś
Avatar
jeloo 2012-05-29, 20:17
Widzę, że część debili nie rozumie. Więc tłumaczę jasno i wyraźnie.

1)Kierowców gonią terminy. Muszą dojechać na czas, i często ten czas jest wyliczony co do godziny. Każdy kilometr opóźnienia może równać się stratą kupy kasy dla firmy spedycyjnej, i tej która towar wysłała.

2) Jakbyście byli dwa tygodnie w trasie, to inaczej byście śpiewali, gdyby 20 km przed domem, tacho nie pozwoliło jechać dalej, a Wy musielibyście cały weekend nocować w kabinie, bo nie macie prawa jej opuścić.

3) Ciężarówka nie pojedzie 130 km/h, jak ktoś tam pisał na górze bo ma kaganiec.

4) Co za różnica czy jedzie się dwoma pasami czy jednym jak jest zwężenie? Tak samo długo będzie się czekać na przejazd, bo jak ktoś trzeźwo zauważył, przepustowość drogi się nie zmienia.

5) Tiry nie znajdą się na torach. Dlatego że nie ma infrastruktury jak i też towar ze stacji kolejowej, też trzeba dowieźć do miejsca przeznaczenia.

6) Na drogach jest ograniczenie do 90 km/h, na ekspresowych 110 km/h, jeśli TIR wyprzedza drugiego TIR'a z prędkością 90km/h, to nie masz prawa go wyprzedzić, bo łamiesz przepisy, a on jedzie przepisowo. Więc po co się denerwować jak komar na bezludnej wyspie, skoro zgodnie z przepisami wyprzedzić Ci go nie wolno gdyż przekroczysz dopuszczalną prędkość?
Zgłoś
Avatar
McMenel 2012-05-29, 20:24
Paw 90 mogą jeździć pod warunkiem iż będzie to pas przeznaczony jedynie dla TIRów. Bo droga hamowania takiego kolosa zwykle kończyła by się na jakiejś osobówce.
Zgłoś
Avatar
paw90 2012-05-29, 20:31 1
jeloo napisał/a:


4) Co za różnica czy jedzie się dwoma pasami czy jednym jak jest zwężenie? Tak samo długo będzie się czekać na przejazd, bo jak ktoś trzeźwo zauważył, przepustowość drogi się nie zmienia



Chodzi o to, żeby skrócić długość kongestii - nie czas jaki trzeba poświęcić na na stanie w korku. A wiesz po co? Otóż po to, że jeżeli rozciągasz korek na odcinek 5 km a na trzecim kilometrze jest skrzyżowanie to muszą w tym korku stać zarówno Ci którzy jadą prosto jak i Ci którzy na tym skrzyżowaniu chcą skręcić i nie musieli by stać w korku gdyby pojazdy poruszały się na zasadzie zamka błyskawicznego! Rozumiesz?

jeloo napisał/a:


5) Tiry nie znajdą się na torach. Dlatego że nie ma infrastruktury jak i też towar ze stacji kolejowej, też trzeba dowieźć do miejsca przeznaczenia.



Nie chce mi się o tym dyskutować, dlatego odsyłam Cię do książek. Zagadnienie: transport intermodalny.

jeloo napisał/a:


6) Na drogach jest ograniczenie do 90 km/h, na ekspresowych 110 km/h, jeśli TIR wyprzedza drugiego TIR'a z prędkością 90km/h, to nie masz prawa go wyprzedzić, bo łamiesz przepisy, a on jedzie przepisowo. Więc po co się denerwować jak komar na bezludnej wyspie, skoro zgodnie z przepisami wyprzedzić Ci go nie wolno gdyż przekroczysz dopuszczalną prędkość?



Chodzi o sytuację na autostradzie, gdzie TIR blokuje lewy pas jadąc wspomniane przez Ciebie 90 km/h w miejscu gdzie gdzie osobówki mogą jechać 140 km/h. Nie wiem czy słyszałeś kiedyś o autostradach, ale tak - istnieje coś takiego, nawet w Polsce.
Zgłoś
Avatar
dwakilo 2012-05-29, 20:36
Ogólnie to gościu robi ciekawe filmiki. Prawda jest jednak taka, że to zwykłe pierdolenie. Wyprzedza tir tira przez minutę i mówi, że nie może tracić czasu. A jak stoi pół godziny w korku to czasu nie traci?
Zgłoś
Avatar
jeloo 2012-05-29, 20:38
paw90 napisał/a:


Chodzi o to, żeby skrócić długość kongestii - nie czas jaki trzeba poświęcić na na stanie w korku. A wiesz po co? Otóż po to, że jeżeli rozciągasz korek na odcinek 5 km a na trzecim kilometrze jest skrzyżowanie to muszą w tym korku stać zarówno Ci którzy jadą prosto jak i Ci którzy na tym skrzyżowaniu chcą skręcić i nie musieli by stać w korku gdyby pojazdy poruszały się na zasadzie zamka błyskawicznego! Rozumiesz?


Ok, z tym mnie przekonałeś.

Cytat:

Nie chce mi się o tym dyskutować, dlatego odsyłam Cię do książek. Zagadnienie: transport intermodalny.



Nie ma sensu dyskutować, bo nie mamy infrastruktury i mieć jeszcze przez długi czas nie będziemy.

Cytat:

Chodzi o sytuację na autostradzie, gdzie TIR blokuje lewy pas jadąc wspomniane przez Ciebie 90 km/h w miejscu gdzie gdzie osobówki mogą jechać 140 km/h. Nie wiem czy słyszałeś kiedyś o autostradach, ale tak - istnieje coś takiego, nawet w Polsce.



Słyszałem o autostradach, i zawsze myślałem, że mają trzy pasy. Bo dwupasowej autostrady jak żyję nie widziałem. Inna sprawa, droga ekspresowa, ale tam ograniczenie wynosi 110 km/h, no 120 z tolerancją. Jednak wracając do kwestii autostrady, skoro są trzy pasy, to wyprzedzający i wyprzedzany TIR zajmują dwa, czyli trzeci, skrajny lewy powinien być wolny. Więc gdzie blokowanie, jak komuś się spieszy może przecież bez problemu je wyprzedzić
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie